بررسی آخرین اخبار و شایعات در مورد گوشی های اپل در سال 2020

18
آذر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1749 بازدید

قطعا برای اکثر علاقه مندان تکنولوژی بخصوص هواداران محصولات اپل بسیار جذاب است بدانند برنامه‌های اپل برای گوشی‌های آینده‌اش که در سال 2020 عرضه خواهد کرد چه مشخصاتی خواهند داشت و چگونه خواهند بود. در این مطلب به بررسی مهم‌ترین و معتبر‌ترین منابعی که اخبار و شایعات اپل را منتشر کرده‌اند رجوع می‌کنیم تا ببینیم در سال آینده شاهد چه محصولاتی از اپل در بخش گوشی خواهیم بود. آیفون‌های آینده آیا بهبود قابل توجهی خواهند یافت؟ در ادامه به بررسی این اخبار خواهیم پرداخت تا سوال‌هایی که در ذهنتان به وجود خواهند آمد را پاسخ دهیم.

2020iphonemystery

اپل 5 گوشی آیفون را در سال 2020 عرضه خواهد کرد؛ شامل گوشی‌های 5.4 اینچی، 6.1 اینچی و گوشی 6.7 اینچی با تکنولوژی 5G

قطعا یکی از مهم‌ترین و معتبر‌ترین افرادی که در زمینه پیش بینی‌ها و اخبار محصولات اپل پیشتاز است متخصص حوزه تکنولوژی آقای «مینگ چی کوو» می‌باشد. بر اساس آخرین پیش بینی‌های او که اعلام کرده اپل قصد دارد برای سال 2020 از 5 آیفون جدید با پشتیبانی 5G عرضه کند.
کوو معتقد است این گوشی‌ها شامل یک آیفون اس‌ای 2 با 4.7 اینچی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت با صفحه نمایش ال سی دی که در نیمه اول 2020 عرضه خواهد شد و آیفون 5.4 اینچی OLED و دو گوشی 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی در نیمه دوم سال 2020 در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
کوو همچنین معتقد است 4 مدل سطح بالاتر (به جز گوشی 4.7 اینچی) از فناوری 5G بهره ببرند. کوو می‌گوید احتمالا اپل برای کاهش هزینه در برخی کشور‌ها که از تکنولوژی 5G برخوردار نیستند یا در آن کشور‌ها بسیار ضعیف است این قابلیت را برای مخاطبان آن کشور‌ها حذف کرده تا آنها هزینه اضافی این قابلیت را پرداخت نکنند که با کاهش چشمگیر قیمت برای آن‌ها همراه خواهد بود.

kuo-iphone-2020-2021-800x460

انتظار می‌رود iPhone SE 2 شبیه به آیفون 8 بوده و با صفحه نمایش 4.7 اینچی دارای حاشیه‌ها و دکمه صفحه اصلی Touch ID باشد، اما با تراشه A13 سریع‌تر و 3 گیگابایت رم همراه خواهد بود. به گفته کوو، مانند آیفون SE اصلی و آیفون 8، این دستگاه دارای دوربین عقب تک لنز خواهد بود.
همچنین انتظار می‌رود چهار آیفون رده بالاتر شبیه آیفون 4 باشد، از جمله یک قاب فلزی جدید که به احتمال زیاد لبه‌های مسطح اسپرت خواهد داشت.
با این جزییات به نظر می‌رسد آیفون‌های 2020 با جزییات زیر همراه خواهند بود:
  • آیفون اس‌ای 2.4. 7 اینچی، با یک دوربین عقب، بدون پشتیبانی از 5G
  • آیفون12.5. 4 اینچی با نمایشگر OLED و دوربین دوگانه عقب و پشتیبانی از 5G
  • آیفون12.6. 1 اینچی با نمایشگر OLED و دوربین دوگانه عقب و پشتیبانی از 5G
  • آیفون12 پرو، 6.1 اینچی با نمایشگر OLED و دوربین سه گانه عقب و پشتیبانی از 5G
  • آیفون12 پرو مکس، 6.7 اینچی با نمایشگر OLED و دوربین سه گانه عقب و پشتیبانی از 5G

مدل ارزان قیمت آیفون اس‌ای 2 که احتمالا با نام آیفون 9 در سال 2020 عرضه خواهد شد

به گفته یک منبع آگاه به نقل از وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، در مورد آیفون SE 2، شایعه گسترده‌ای وجود دارد و اینکه احتمالا آیفون 9 نامگذاری خواهد شد.
این گزارش مجددا تأکید می‌کند که این دستگاه از لحاظ شکل مشابه آیفون 8، از جمله با صفحه نمایش 4.7 اینچی با حاشیه‌ها و دکمه صفحه اصلی Touch ID همراه خواهد بود، اما با یک تراشه سریعتر A13 Bionic در آن وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود 3 گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شود. خبر بد اینکه انتظار می‌رود مانند دستگاه iPhone SE اصلی این گوشی هم، از 3D Touch پشتیبانی نکند.
آیفون 9 مطمئناً نامی مناسب برای این دستگاه خواهد بود، زیرا به نظر می‌رسد بیشتر از همه جانشینی برای آیفون 8 است. با نمایشگر 4.7 اینچی، دستگاه جدید از صفحه نمایش 4 اینچی در آیفون SE بزرگتر خواهد بود.
 
iphone-se-and-iphone-8-800x495
 
به گفته تحلیلگر معتبر اپل مینگ چی کو، آیفون ارزان قیمت، با هر نامی عرضه شود، به احتمال زیاد با قیمتی در حدود 399 دلار با 64 گیگابایت فضای ذخیره  در مدل پایه شروع می‌شود و با رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و قرمز موجود خواهد بود. چندین گزارش حاکی است که این دستگاه تا پایان سه ماهه اول سال 2020 عرضه خواهد شد.

اخبار و شایعات درباره باتری‌های آیفون‌های 2020

آیفون‌های 2020 به دلیل مدارهای پیچیده شده می‌توانند باتری‌های بزرگتری داشته باشند.
به گفته وب سایت کره‌ای «Elec»، آیفون‌های 2020 ممکن است دارای یک ماژول حفاظت از باتری‌های سفارشی باشند که تقریباً 50 درصد از مدار حفاظتی در باتری آیفون‌های قبلی کوچکتر و باریک‌ تر است.  
ماژول کوچکتر می‌تواند فضای داخلی را در مدل‌های آیفون 12 بیشتر خالی کند که به طور بالقوه زمینه را برای افزایش اندک ظرفیت باتری فراهم می‌کند.
مدار حفاظت از باتری به جلوگیری از شارژ بیش از حد و تخلیه بیش از حد کمک می‌کند. ماژول جدید از ITM Semiconductor ترکیبی از مدار حفاظت با MOSFET و PCB است، و آن را بی‌نیاز از نگهدارنده می‌کند.
 
053a7a470104
 
قابل ذکر است، در حال حاضر آیفون 11 پرو مکس بیشترین عمر باتری در میان آیفون‌ها را تا به اینجا دارد و در هر بار شارژ تا 5 ساعت دوام دارد.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘