آیا iPad من می تواند iPadOS 15 را دریافت کند؟

3
آذر 1400
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 801 بازدید

iPadOS 15 سیستم عامل جدید اختصاص داده شده به تبلت‌های اپل است. ما بررسی می‌کنیم که کدام مدل‌های iPad سازگار هستند و چگونه می‌توانید امروز آن را دریافت کنید.

اپل در WWDC 2019 بسیاری از ما را غافلگیر کرد زمانی که اعلام کرد یک سیستم عامل جدید و اختصاصی برای iPad در پاییز 2019 منتشر خواهد شد. iPadOS قول داده بود که عملکردهای iOS را در نظر بگیرد و آن را به طور خاص برای فضای نمایشگر و قدرت تبلت خود بهبود بخشد.

دو سال بعد و iPadOS 15 راه اندازی شد - دارندگان iPad می‌توانند آن را از دوشنبه 20 سپتامبر 2021 نصب کنند. اما کدام آیپدها می‌توانند نرم افزار جدید را اجرا کنند؟ در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به اینکه کدام آیپد با iPadOS 15 سازگار است.

کدام آیپدها میتوانند iPadOS 15 را اجرا کنند

اپل همیشه سخت کار کرده است تا کاربران را تشویق کند که آیفون و آیپد خود را به آخرین نسخه سیستم عامل خود ارتقا دهند و به طور کلی سعی می‌کند سازگاری را به طیف خوبی از دستگاه‌های قدیمی‌تر گسترش دهد.

بسیاری از آیپدها می‌توانند به iPadOS 15 به روز شوند. در اینجا لیست کاملی از دستگاه‌های سازگار آمده است:

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل پنجم)

آیپد پرو 11 اینچی (نسل سوم)

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل چهارم)

آیپد پرو 11 اینچی (نسل دوم)

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل سوم)

آیپد پرو 11 اینچی (نسل اول)

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل دوم)

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل اول)

آیپد پرو 10.5 اینچی

آیپد پرو 9.7 اینچی

آی پد (نسل نهم)

آی پد (نسل هشتم)

آی پد (نسل هفتم)

آی پد (نسل ششم)

آی پد (نسل پنجم)

آیپد مینی (نسل ششم)

آیپد مینی (نسل پنجم)

آیپد مینی 4

آیپد ایر (نسل چهارم)

آیپد ایر (نسل سوم)

آیپد ایر 2

این بدان معناست که همه آیپدهایی که از iPadOS اصلی در پاییز 2019 پشتیبانی می‌کردند، همچنان توسط آخرین سیستم عامل پشتیبانی می‌شوند.

آیا باید به iPadOS ارتقا دهم؟

اگر دستگاه شما سازگار است، به نظر می‌رسد یک ایده بسیار خوب برای ارتقا باشد. ممکن است بخواهید آن را چند ماه پس از انتشار اولیه قبل از انجام این کار مصرف کنید، فقط اجازه دهید پیچ ​​خوردگی‌ها صاف شوند. هر از گاهی مردم با اولین نصب یک سیستم عامل جدید با مشکلاتی مواجه می‌شوند، بنابراین عاقلانه است که منتظر بمانیم و ببینیم.

چگونه میتوانم iPadOS را دریافت کنم؟

اگر iPad شما در لیست بالا قرار دارد، پس از در دسترس بودن به‌روزرسانی، باید اعلانی دریافت کنید. برای نصب آن کافی است به Settings > General > Software Update بروید و سپس گزینه‌های Download and Install را انتخاب کنید.

اپل همچنین یک برنامه تست نرم افزار بتا ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید نسخه‌های آینده iPadOS، macOS، iOS و tvOS را قبل از انتشار عمومی امتحان کنید. اگر می‌خواهید در این برنامه شرکت کنید، به راهنمای نحوه دریافت نسخه بتا iOS 13 نگاهی بیندازید، که به طور یکسان برای iPadOS اعمال می‌شود.

اگر iPad من نتواند iPadOS را دریافت کند؟

اگر امیدوار بودید که بتوانید یک iPad قدیمی، شاید یک iPad mini 3 را به iPadOS یا حتی iOS 13 به روز کنید، ناامید خواهید شد: هیچ به روز رسانی iOS برای شما وجود ندارد، هیچ چیز در این زمینه تغییر نکرده است.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘