روش بزرگتر کردن متن آیفون

22
آذر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1115 بازدید

روش بزرگتر کردن متن آیفون 

تغییر اندازهٔ متن در آیفون از طریق تنظیمات سیستم یا ویژگی‌های قابل دسترسی آسان است. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

-----

سافت‌مک: در عین حالی که این واقعی است که آیفون‌ها دارای نمایشگرهای بسیار خوبی هستند، اما چشمان ما همیشه نمی‌توانند با دقت وضوح آنها مطابقت داشته باشند. این امر به ویژه زمانی بیشتر صدق می‌کند که از آیفون SE کوچکتر استفاده می‌کنید.

در هر صورت نگران نباشید، زیرا اگر متن ایمیل‌ها، یادداشت‌ها و اسناد دیگر را به سختی می‌توانید بخوانید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که اندازهٔ قلم و متن آیفون خود را افزایش دهید. در این مقاله ما چند روش آسان برای دستیابی به این منظور و برای داشتن تمرکز بیشتر بر روی متن در آیفون را به شما نشان خواهیم داد.

 

تغییر اندازهٔ متن با استفاده از Settings

تنظیم اندازهٔ متن در آیفون تقریباً ساده است. در داخل Settings (تنظیمات) یک کنترل کننده وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت اندازهٔ متن در برنامه‌های خاصی را افزایش یا کاهش دهید. این برنامه‌ها شامل Mail (ایمیل)، Contacts (مخاطبین)، Calendar (تقویم)، Phone (تلفن) و Notes (یادداشت‌ها) ی خود اپل، بعلاوهٔ سایر برنامه‌های شخص ثالث دیگری که از ویژگی Dynamic Type (حروف پویا) پشتیبانی می‌کنند، است.

برای تغییر اندازه به مسیر Settings > Display & Brightness > Text Size بروید.

روش بزرگتر کردن متن آیفون

در اینجا نوار لغزنده‌ای را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. اگر می‌خواهید اندازهٔ متن را افزایش دهید، آن را به سمت راست بکشید، و اگر می‌خواهید متن را کوچکتر کنید، آن را به سمت چپ بکشید. با انجام این کار، متن موجود در صفحه بزرگ‌تر یا کوچک‌تر می‌شود تا به شما نشان دهد که برنامه‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، کلمات را چگونه نشان خواهند داد.

روش بزرگتر کردن متن آیفون

وقتی که از اندازهٔ متن انتخابی خود راضی شدید، به برنامه‌ای مانند Mail بروید و بررسی کنید که آیا اندازهٔ جدید برای شما مناسب است یا خیر.

 

بزرگتر کردن متن با استفاده از Accessibility

اگر به این نتیجه رسیدید که به یک قلم حتی بزرگتر احتیاج دارید، می‌توانید با استفاده از تنظیمات Accessibility این کار را انجام دهید.

ابتدا به Settings > General > Accessibility > Larger Text رفته، سپس گزینهٔ Larger Accessibility Sizes را روشن کنید.

روش بزرگتر کردن متن آیفون

حالا می‌توانید از نوار لغزندهٔ پایین صفحه استفاده کنید تا حتی کوچکترین متن‌ها نیز خوانا شوند.

روش بزرگتر کردن متن آیفون

اگر این هنوز هم ایده‌آل نیست، در iOS ویژگی Speak Screen وجود دارد که می‌تواند هرآنچه را که در صفحه است را با صدای بلند برای شما بخواند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی عالی آیفون، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «روش خواندن آیفون برای شما با استفاده از ویژگی خواندن صفحه نمایش در آی. او. اس» را مطالعه کنید.
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘