Task Office بهترین GTD موجود برای انجام لیست ها، پروژهها و برنامههای مدیریت مخاطبین است. طراحی شده تا برنامه ریزی کسب و کار، برنامه ریزی و انجام کارها را بهبود ببخشد. Task Office برنامههای شما را خوانا و قابل دستیابی میکند. پروژههای ساده و پیچیده را مدیریت میکند تا کارهایتان را بدون هیچ مشکلی انجام دهید و روی نتیجه نهایی تمرکز کنید. مخاطبین و روابط خود را مدیریت کنید، در زمان صرفه جویی کنید و موفق شوید.
برنامه ریزی و اجرا
- در صفحه اصلی شروع به برنامه ریزی برای روز جدید کنید. در اینجا پروژهها و کارهای فعلی خود را پیدا میکنید.
- صفحه اصلی به شما امکان میدهد فقط بر روی کارهای فعلی که برای امروز برنامه ریزی شده تمرکز کنید و در بسیاری از کارهای برنامه ریزی شده دیگر گم نشوید. میتوانید مستقیماً از صفحه اصلی روز خود را برنامه ریزی کنید و وظایف، پروژه ها، مخاطبین و شرکتهای جدید را ایجاد کنید
عملکرد سریع و آسان
- در عرض چند ثانیه به هر پروژه، کار، لیست انجام کار یا تماس برسید. Task Office به گونهای طراحی شده که به شما امکان میدهد فقط با یک ضربه در صفحه نمایش برنامه حرکت کنید.
- وظایف خود را بر اساس دسته ها، پروژهها یا اولویتها سازماندهی کنید و یک ترتیب منطقی از تمام برنامههای خود ایجاد کنید
GTD کامل
- همه جزئیات مهم را برای انجام کارها اضافه کنید: دسته وظایف، وضعیت، اولویت و تعیین تاریخ را انتخاب کنید.
- با انتخاب یک فرد از بین تمام مخاطبین موجود، وظایفی را به او اختصاص دهید.
- به هر کار و پروژه دسترسی داشته باشید.
- تمام اطلاعات خود را دسته بندی کنید. دسته بندیهای خاصی را برای فیلتر کردن و مرور آسان در میان وظایف و پروژهها اختصاص دهید.