کنترل هرج و مرج ایجاد شده تا به شما در مدیریت اهداف و نتایج مطلوب در زندگی و زندگی شخصی شما کمک کند.
افراد معمولاً با داشتن مدیریت وظیفه، به نتایج چشمگیر نمیرسند. این توانایی برای تعیین اهداف مشروع است که باعث ایجاد تفاوت میشود. فقط نتایج دلخواه خود را یادداشت کنید تا آنها را واقعی جلوه دهید. این تکنیک ساده به شما کمک میکند تا اهداف خود را قبل از اقدام به آنها در اولویت قرار دهید.
Chaos Control یک مدیر وظیفه است که بر اساس بهترین ایدههای روش GTD (گرفتن کارها انجام میشود) ایجاد شده توسط دیوید آلن است. این که آیا شما در حال اداره مشاغل، راه اندازی یک برنامه، کار بر روی یک پروژه هستید یا به سادگی برنامه ریزی سفر تعطیلات خود را انجام میدهید، کنترل هرج و مرج ابزاری مناسب برای مدیریت اهداف، مقابله با اولویتهای خود و سازماندهی وظایف خود برای انجام امور است. و بهترین بخش این است که شما میتوانید هم با برنامه ریزی پروژه سنگین وزن و هم کارهای روزمره ساده مانند مدیریت لیست خرید در یک برنامه منعطف، مسئولیت رسیدگی کنید. همچنین، Chaos Control در تمام سیستم عاملهای اصلی موبایل و رومیزی با همگام سازی یکپارچه در دسترس است.
هم اکنون به چگونگی کارکرد آن میپردازیم:
1) پروژههای خود را مدیریت کنید
پروژه هدفی است که با مجموعهای از کارهایی که برای دستیابی به آن باید انجام دهید ترکیب شده است. همانطور که دوست دارید پروژههای زیادی ایجاد کنید تا تمام نتایج مورد نظر خود را یادداشت کنید
2) اهداف خود را سازماندهی کنید
تعداد نامحدودی از پروژهها ایجاد کرده و آنها را بر اساس طبقه بندی با استفاده از پوشهها گروه بندی کنید
3) استفاده از GTD CONTEXTS
کارهایی را از پروژههای مختلف با استفاده از لیستهای متن قابل انعطاف ترتیب دهید. اگر با GTD آشنا باشید، این ویژگی را دوست خواهید داشت
4) روز خود را برنامه ریزی کنید
موعد مقرر کارها را تعیین کنید و برای هر روز خاص برنامه ریزی کنید
5) استفاده از CHAX BOX
تمام کارهای، یادداشتها و ایدههای ورودی را در Chaos Box قرار دهید تا بعداً پردازش شود. این کار مشابه با صندوق ورودی GTD است، اما میتوانید از آن به عنوان یک لیست ساده برای انجام کارها استفاده کنید
6) دادههای خود را SYNC کنید
کنترل هرج و مرج در دستگاههای رومیزی و موبایل کاربرد دارد. یک حساب کاربری راه اندازی کنید و پروژههای خود را در همه دستگاههای خود همگام سازی کنید
این برنامه با ذهن افراد خلاق طراحی شده است. طراحان، نویسندگان، توسعه دهندگان، بنیانگذاران استارتاپ، کارآفرینان از همه نوع و تقریباً هر کس با ایده و تمایل به وقوع میپیوندد. ما قدرت GTD را با رابط کاربری مناسب ترکیب کردیم تا به شما کمک کنیم:
تنظیم هدف شخصی
مدیریت کارها
مدیریت زمان
برنامه ریزی فعالیتهای تجاری و شخصی خود را
ساختن روال خود
انجام کار ساده برای انجام لیستها، لیستهای چک و لیستهای خرید
گرفتن ایدهها و افکار خود برای پردازش آنها در آینده
ویژگیهای کلیدی
همگام سازی ابر بیسیم در تمام سیستم عاملهای اصلی تلفن همراه و دسک تاپ
پروژهها و متنهای الهام گرفته از GTD با پوشهها، زیر پوشهها و زیرمجموعات
تکرار وظایف (روزانه، هفتگی، ماهانه و روزهای منتخب هفته)
Chaos Box: صندوق ورودی برای کارهای نامشخص، یادداشتها، ایدهها و افکار خود را ابزاری عالی برای ماندن در مسیر با الهام از ایدههای GTD
یادداشتهایی برای کارها، پروژهها، پوشهها و متن ها
جستجوی سریع و هوشمند