دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Adobe Substance 3D Stager نسخه : 2.0.1 برای مک

نسخه : 2.0.1

صحنه های سه بعدی را در این ابزار صحنه سازی بصری بسازید و مونتاژ کنید. دارایی ها، مواد، چراغ ها و دوربین ها را تنظیم کنید. صادرات و به اشتراک گذاری رسانه، از تصاویر گرفته تا تجربیات وب و واقعیت افزوده.


روی تصویر نهایی خود کار کنید.
Substance 3D Stager به شما امکان می دهد تصمیمات خلاقانه ای در زمینه اتخاذ کنید. ترکیب خود را در زمان واقعی اصلاح و تنظیم کنید. مواد پیشرفته را با نور و سایه های پیچیده تجسم و ویرایش کنید. (Stager هنوز در مک‌های دارای تراشه Apple M1 در دسترس نیست.)


ابزارهایی برای تجلی ایده های شما
صحنه های سه بعدی واقعی خود را با ابزارهای هوشمند سریع و کارآمد بسازید. اشکال را مسدود کنید، عناصر را ببندید، فیزیک را فعال کنید تا از برخورد بین مدل‌ها جلوگیری کنید و نورهای ساده تولید کنید.


دسترسی به شبکه وسیعی از منابع
Stager با مدل‌ها، مواد و چراغ‌ها برای شروع ارائه می‌شود. یا هزاران دارایی پیشرفته را که توسط کارشناسان سه بعدی ما ساخته شده و در طرح مجموعه مواد سه بعدی شما گنجانده شده است، کاوش و استفاده کنید.


به مجموعه ابزار سه بعدی خود متصل شوید.
از قدرت Creative Cloud استفاده کنید: عناصر را از Modeler، Painter، Designer، و Sampler وارد کنید. تصاویر را در Illustrator و Photoshop ویرایش کنید و فوراً تغییرات خود را در Stager مشاهده کنید.


Added:

  • [Animation] Added new orbit animation preset with duration, target, reverse, and easing controls.
  • [Animation] Added new spin animation preset with duration, target, reverse, and easing controls.
  • [Animation] Added new timeline panel for previewing animation with play, stop, and scrub controls.
  • [Animation] Added new interface controls in render mode for exporting animations as image sequences of PNG or PSD (one image per frame of animation).
  • [Render mode] Added ability to use the real time rendering engine while in render mode for quick exports and fast animation previews.
  • [Import] CAD formats are now available for import for all users.
  • [USD export] Added support for exporting geometry, normals, transforms, and hierarchy information.
  • [USD export] Added support for exporting materials in USD preview surface definition. Best for use with external apps.
  • [USD export] Added support for exporting materials in Adobe Standard Material definition. Best for use with Adobe apps.
  • [USD export] Added support for exporting cameras including transform, field of view, and depth of field information.
  • [USD export] Added support for exporting environment lighting. Multiple layers in Stager's environment system will be baked on export to a single environment light.
  • [USD export] Added support for exporting physical light objects (spot, point, area, and directional light objects).
  • [USD export] Added support for exporting ground plane information. Note, Stager's ground plane is unique and may not import to other apps.
  • [USD import] Added support for reading visibility of objects when importing USD files.
  • [Crash reporting] Added new workflows for in-app reporting of crashes. The crash reporting window will show on application restart.
  • [Actions] Added new actions for mirroring selected objects in global and local space. Choose axis orientation (X, Y, Z).
  • [Properties] Added support for negative scale in the properties panel. Allows inverting and flipping meshes.
  • [Rendering] Added support for negative scaling in the rendering engine. Previously inverted meshes would render with graphic issues.
  • [Preference] Added a preference for setting the default resolution of SBSAR materials. The default preference is 1024.
  • [Starter assets] Updated and added new parametric models to the starter assets.

Fixed:

  • [Rendering] Fixed an issue where background images would move position` when completing a render.
  • [Rendering] Fixed an issue where background images could get distorted when rendering with cameras of different resolutions.
  • [Memory] Fixed an issue where editing a decal with raytracing on would consume GPU and not release it after the edit.
  • [Crash] Fixed a crash when converting parametric objects to standard objects then using undo/redo.
  • [Crash] Fixed a crash when using the revert to save command then using undo/redo.
  • [CC Libraries] Fixed an issue where images from CC Libraries didn't refresh or update after being edited.
  • [Cameras] Fixed a bug where depth of field setting sometimes could not be edited.
  • [Publish] Fixed an issue where the default name for publishing scenes was not using the current document name.
  • [UI] Fixed an issue where drawing with a shape tool could sometimes disable the ability to switch to render mode.

  • macOS 10.14 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘