دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Omni Toolbox نسخه : 1.3.9 برای مک

نسخه : 1.3.9

Omni Toolbox مجموعه گسترده ای از ابزارها برای ایجاد گزارش های گرافیکی در مورد سخت افزار آیفون، بررسی باتری آیفون، دانلود ویدیوهای TikTok، ساخت آهنگ های زنگ و رفع اشکالات کلی نرم افزار iOS است.

سلامت باتری آیفون آیپد را در یک نگاه بررسی کنید
همه آیفون‌های اپل از باتری‌های قابل شارژی استفاده می‌کنند که اجزای مصرفی هستند و با افزایش سن شیمیایی کارایی آن‌ها کاهش می‌یابد. با گذشت زمان، باتری‌ها در تمام مدل‌های آیفون از ظرفیت و عملکرد اوج خود کاسته می‌شوند. Omni Toolbox می تواند سلامت باتری را نشان دهد و اگر باتری آیفون شما نیاز به تعویض دارد توصیه کند.

رفع اشکالات رایج سیستم iOS و نرم افزار آیفون
فرقی نمی‌کند که از آخرین آیفون استفاده می‌کنید که آخرین نسخه iOS را اجرا می‌کند یا از آیفون قدیمی‌تر با نرم‌افزار قدیمی استفاده می‌کنید: «هیچ چیز عالی کار نمی‌کند». با توجه به طراحی پیچیده و پیچیده، آیفون می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. Omni Toolbox راه حلی جامع و فوری برای رفع مشکلات رایج سیستم iOS و اشکالات نرم افزار آیفون به شما ارائه می دهد.

ابزارهای قدرتمند برای رفع مشکل به روز رسانی آیفون
همه ویژگی‌های جدیدی که با جدیدترین iOS 15 ارائه می‌شوند می‌توانند به شما کمک کنند با دیگران ارتباط برقرار کنید، متمرکز بمانید و کارهای بیشتری با iPhone و iPad خود انجام دهید. دستگاه شما می‌تواند در طول شب هنگام شارژ شدن به‌طور خودکار به‌روزرسانی شود، یا می‌توانید iPhone یا iPad خود را به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید. با این حال، گاهی اوقات، به روز رسانی آیفون ممکن است با شکست مواجه شود و شما را به یک ابزار بی پاسخ تبدیل کند. Omni Toolbox می تواند راه شما را برای به روز رسانی آیفون خود هموار کند در حالی که داده ها و تنظیمات شما بدون تغییر باقی می مانند.

فضای ذخیره سازی آیفون یا آیپد را پاکسازی و آزاد کنید
مدام با این خطا که می‌گویید «حافظه آیفون تقریباً کامل است» پیام می‌دهید و نمی‌توانید عکس بگیرید یا برنامه‌ها را دانلود کنید؟ واقعاً معمول است که فضای ذخیره‌سازی تمام شود، و توانایی شما را در لذت بردن از تلفن آنطور که می‌خواهید متوقف می‌کند. Omni Toolbox مجموعه‌ای از روش‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که به پاک کردن حافظه پنهان، بارگیری فایل‌های رسانه‌ای یا پاک کردن کامل محتوای آیفون یا آی‌پد شما کمک می‌کند.

آهنگ زنگ خود را بسازید و به راحتی به آیفون اضافه کنید
آیا آهنگ های زنگ خسته کننده اپل در آیفون شما سرگرم کننده نیست؟ اکنون با Omni Toolbox، هر آهنگ ویدیویی یا موسیقی در TikTok، SoundCloud یا Twiter می‌تواند اکنون به آهنگ زنگ شخصی شما تبدیل شود. می‌توانید به سادگی کلیپ‌های صوتی را با یک پیوند دانلود کنید، یا صدای موجود را در مک خود مرور کنید، سپس آنها را مستقیماً در iPhone یا iPad خود فشار دهید. این بهترین آهنگ زنگ آیفون است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

ویدیوهای TikTok را دانلود کنید و به عنوان آهنگ زنگ یا موسیقی ذخیره کنید
Omni Toolbox یک سرویس رایگان ارائه می دهد که به شما کمک می کند ویدیوهای TikTok را دانلود کنید، آنها را به عنوان کلیپ های ویدیویی MP4، موسیقی MP3 ذخیره کنید یا مستقیماً آنها را به عنوان آهنگ زنگ شخصی خود در iPhone خود قرار دهید. می‌توانید به سادگی به برنامه یا وب‌سایت TikTok بروید، URL ویدیو را کپی کنید و آن را در کادر ورودی URL قرار دهید، ویدیویی را با MP4 یا MP3 با کیفیت بالا با بهترین کیفیت، فقط با چند کلیک ماوس دانلود کنید.

دانلود و تبدیل ویدیوها به MP3 در آیفون
مجموعه ای از ویدیوهای مورد علاقه دارید و می خواهید آنها را برای پخش محلی و آفلاین در آیفون خود قرار دهید؟ Omni Toolbox یک روش سریع و ساده برای دانلود ویدیوهای با کیفیت بالا از Vimeo، BBC و بیش از 200 سایت محبوب ارائه می دهد. همچنین می‌توانید با تبدیل ویدیوها به موسیقی MP3، ساختن آهنگ‌های زنگ و افزودن مستقیم آن‌ها به iPhone، iPad یا Mac، قدم‌های بیشتری بردارید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 11.0 به بعد
  • پشتیبانی از پردازنده Apple Silicon یا Interl
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘