دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Omni Downloader نسخه : 1.3.7 برای مک

نسخه : 1.3.7

برنامهOmni Downloader  یک برنامه ساده و هوشمند  برای دانلود از  TikTok، YouTube و تبدیل YouTube به MP3، iPhone Ringtone Maker و موارد دیگر.

بهترین برنامه دانلود TikTok برای مک
Omni Downloader راه ساده ای برای دریافت ویدیو از TikTok، YouTube و بیش از 200 سایت اشتراک گذاری ویدیوی داغ است. Omni Downloader در کنار گردش کار بارگیری ویدیویی بصری، از فناوری‌های درهم‌آمیزی ویدیوی دقیق استفاده کنید. این برنامه Mac که به خوبی ساخته شده است، ابزار عالی برای به دست آوردن چیزهایی است که می خواهید.

 

یوتیوب را به MP3 تبدیل کنید و به iPhone یا iPad خود فشار دهید
در MiniCreo، ما مشتاق ایجاد برنامه‌های ساده و خیره‌کننده macOS هستیم که مردم به سادگی دوست دارند از آنها استفاده کنند. ما معتقدیم Omni Downloader ما کلید استفاده بهینه از اینترنت و دستگاه‌های iPhone، iPad و Android شماست. آهنگ های فویر یوتیوب شما باید به راحتی به موسیقی MP3 محبوب تبدیل شوند و به آیفون شما منتقل شوند. Omni Downloader دارای روشی با یک کلیک برای تبدیل ویدیوهای YouTube به موسیقی MP3 و افزودن بی‌نظیر به آیفون شما است.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.10  به بعد
  • پشتیبانی از پردازنده Apple Silicon یا Intel

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘