دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Bootstrap Studio نسخه : 6.3.1 برای مک

نسخه : 6.3.1

Bootstrap Studio یک برنامه دسک تاپ است که به توسعه دهندگان وب و طراحان کمک می‌کند تا وب سایت‌های پاسخگو را با استفاده از چارچوب Bootstrap ایجاد کنند. این پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از مؤلفه‌ها و ویژگی‌های پیشرفته است که شما را تولید می‌کند. این رابط تمیز و بصری دارد و ایجاد یک صفحه وب زیبا را فقط با کشیدن و رها کردن برای همه آسان می‌کند.

واسط

Bootstrap Studio یک رابط کاربری زیبا و قدرتمند دارد که در اطراف سادگی کشیدن و رها کردن ساخته شده است. این امر آن را به ابزاری مناسب برای نمونه سازی و طراحی صفحات وب و برنامه‌ها تبدیل می‌کند.

اجزای داخلی زیبا

Bootstrap Studio با تعداد زیادی مؤلفه زیبا برای ساختن صفحات پاسخگو ارائه می‌شود. هدر، پاورقی، گالری، نمایش اسلاید و حتی عناصر اساسی مانند دهانه‌ها و غواص‌ها را داریم.

کشیدن و رها کردن هوشمند

Bootstrap Studio می‌داند که کدام اجزای Bootstrap را می‌توان در یکدیگر لانه کرد و به شما پیشنهاداتی می‌دهد. این به طور خودکار HTML زیبا را برای شما ایجاد می‌کند، به نظر می‌رسد که توسط یک متخصص نوشته شده است.

اجزای خود را ایجاد کنید

شما می‌توانید قطعه‌ای از طرح‌های خود را به عنوان اجزای سفارشی استخراج کنید و آماده باشید تا در هر طرحی که ایجاد می‌کنید، کنار بیایند. همچنین می‌توانید این مؤلفه‌ها را به عنوان فایل صادر کرده و آنها را به اشتراک بگذارید

کتابخانه آنلاین

اگر به مؤلفه‌ای نیاز دارید که در کتابخانه ما وجود ندارد، فقط کافی است روی برگه آنلاین در صفحه کامپوننت کلیک کنید. در آنجا هزاران مؤلفه ساخته و به اشتراک گذاشته شده توسط جامعه پیدا خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید خود را بارگذاری کنید.

مؤلفه‌های مرتبط

این یک ویژگی قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد تا اجزای را همزمان کنید، بنابراین تغییر یکی به طور خودکار دیگری را تغییر می‌دهد. این خصوصاً برای مواردی مانند هدر و پاورقی که باید در صفحات به روز کنید، بسیار مفید است.

پیش نمایش زمان واقعی
Bootstrap Studio یک ویژگی قدرتمند به نام Preview دارد. با استفاده از آن، می‌توانید طراحی خود را در چندین مرورگر وب و دستگاه باز کنید و هر تغییری که در داخل برنامه ایجاد می‌کنید، فوراً در همه جا نمایش داده می‌شود.

ویرایش کد

برای برخی موارد کشیدن و رها کردن کافی نیست. به همین دلیل استودیوی Bootstrap هنگام نیاز به شما امکان کنترل کامل بر روی نشانه گذاری شما را می‌دهد. می‌توانید CSS، jasvascript و HTML را در ویرایشگر شبیه به متن ما وارد و ویرایش کنید.

ویرایشگر پیشرفته CSS

رابط پیشرفته ویرایش CSS ما از اعتبار سنجی و تنظیم خودکار پشتیبانی می‌کند و قوانین فعال و وراثت را در هر زمان معین نشان می‌دهد. به زودی می‌ترسید که به ویرایشگر متن خود برگردید.

ویرایش جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت را در ویرایشگر متن Sublime مانند ما بنویسید. همه تغییرات شما با پیش نمایش همگام سازی می‌شوند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به بارگیری مجدد مرورگر، کد را بنویسید و آن را امتحان کنید.

ویرایش HTML

با استفاده از مؤلفه قدرتمند کد سفارشی ما، می‌توانید HTML را مستقیماً بدون نوشتن رابط کشیدن و رها کردن ما بنویسید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید هر قطعه از صفحه خود را به کد سفارشی تبدیل کنید.

وارد کردن وب سایتهای موجود

اگر وب سایتی دارید که قبلاً ایجاد کرده‌اید، می‌توانید آن را وارد کنید. فقط پرونده‌های HTML، CSS، JS و تصاویر را درون استودیوی Bootstrap بکشید و رها کنید و آنها به پروژه شما اضافه می‌شوند.

 ویژگی‌های بیشتر

چیزهای بیشتری برای گفتن در مورد برنامه فوق العاده ما وجود دارد. از ویژگی‌های بهره وری گرفته تا ابزارهای تخصصی Bootstrap، استودیوی Bootstrap طراحی وب سایت‌ها و ساخت نمونه‌های اولیه کاملاً شاد را واقعی می‌کند.

ساخته شده برای Bootstrap

Bootstrap Studio می‌داند چگونه یک صفحه معتبر Bootstrap درست کند و به طور خودکار HTML صحیح را می‌نویسد. این برنامه از Bootstrap 3 پشتیبانی می‌کند و به محض خارج شدن، به Bootstrap 4 به روز می‌شود.

ابزارهای شبکه

این برنامه ابزارهای ویژه‌ای برای کار با شبکه Bootstrap دارد. ستون‌ها را به راحتی ایجاد، تغییر اندازه و جبران کنید و کلاس‌های دیدپذیری پاسخگو را اعمال کنید.

Google Webfonts

Bootstrap Studio با Google Webfonts یکپارچه شده است و راهی آسان برای واردات و مدیریت فونت‌های شما می‌دهد. نام‌های فونت حتی در ویرایشگر CSS به صورت خودکار پیشنهاد می‌شوند.

ویژگی‌های بهره وری

Bootstrap Studio پشتیبانی کاملی از میانبرهای صفحه کلید دارد که به شما امکان می‌دهد روند کاری خود را بطور چشمگیری سرعت دهید.

مضامین و شمایل

این برنامه دارای تعدادی تم بوت استرپ داخلی، قلم‌های آیکون، قالب‌ها و اجزای سازنده است که می‌توانید آنها را با طرح‌های زیبا و منحصر به فرد ترکیب کنید.

همیشه به روز

Bootstrap Studio به طور خودکار بروزرسانی می‌شود، بنابراین شما همیشه آخرین نسخه را دارید. ما هر ماه به روزرسانی‌ها را منتشر می‌کنیم، پر از ویژگی‌های جدید، مؤلفه‌ها و پیشرفت ها.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد
  • پشتیبانی از پردازنده Apple Silicon یا Intel

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘