دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار VirtualBox نسخه : 7.0.6 برای مک

نسخه : 7.0.6

VirtualBox خانواده‌ای از محصولات قدرتمند مجازی سازی x86 برای شرکت و همچنین مصارف خانگی است. نه تنها VirtualBox محصولی با ویژگی‌های بسیار بالا و با عملکرد بالا برای مشتریان سازمانی است، بلکه تنها راه حل حرفه‌ای است که به صورت نرم افزار منبع باز تحت شرایط مجوز عمومی (GNU (GPL آزادانه در دسترس است.

در حال حاضر، VirtualBox بر روی میزبان‌های ویندوز، لینوکس و مک اجرا می‌شود و تعداد زیادی از سیستم عامل‌های مهمان اما محدود به ویندوز را پشتیبانی نمی‌کند (NT 4.0، 2000، XP، سرور 2003، ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10)، DOS / ویندوز 3. x، لینوکس 2.4، 2.6، 3. x و 4. x)، Solaris و OpenSolaris، OS / 2 و OpenBSD.9)

VirtualBox به طور فعال با نسخه‌های مکرر در حال توسعه است و دارای لیست فزاینده‌ای از ویژگی‌ها، پشتیبانی از سیستم عامل‌های مهمان و سیستم عامل‌هایی است که بر روی آن اجرا می‌شود. VirtualBox یک تلاش جامعه است که توسط یک شرکت اختصاصی مورد حمایت قرار گرفته است: همه تشویق می‌شوند در حالی که اینوتک تضمین می‌کند محصول همیشه با معیارهای کیفیت حرفه‌ای مطابقت داشته باشد.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.12 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘