describe image content

دانلود نرم افزار Magnet نسخه : 2.11.0 برای مک

نسخه : 2.11.0

Window Magnet روش کار با Mac  را تغییر خواهد داد! به راحتی با کشیدن آنها به لبه‌ها و گوشه‌های صفحه، به راحتی ویندوز را به اندازه‌ها و موقعیت‌های مختلف بکشید. آنها را به حداکثر اندازه برسانید، آنها را در کنار هم قرار دهید یا آنها را در هر چهار صفحه نمایش خود را در یک چشمک زدن.

امکانات

انتقال و تغییر اندازه فقط در یک کشیدن، هر پنجره را به نیمی از چپ، راست، بالا و پایین و در هر چهار چهارم صفحه نمایش می‌گیرید.
تمام صفحه واقعی. با کشیدن هر پنجره به بالای صفحه، به تمام صفحه زیبا، کامل و لبه به لبه خود بروید و با آن دکمه کوچک «بزرگنمایی» سبز رنگی که تقریباً هرگز به نظر نمی‌رسد کاری را که می‌خواهید انجام دهید.
بازیابی آسان با کشیدن پنجره به اندازه قبلی خود، آن را به سادگی با کشیدن آن از حالت فشرده خارج کرده و به شکل قبلی خود باز می‌گردد.
دستیار نوار منو. به همه ویژگی‌ها و تنظیمات برگزیده از طریق نماد نوار منو که در بالای صفحه نمایش نشسته است دسترسی داشته باشید تا هر زمان که بخواهید در دسترس باشید.
میانبرهای صفحه کلید. برای همه شما عاشق ضربه زدن به کلید، از میانبرهای صفحه کلید از پیش تعریف شده استفاده کنید یا موارد دلخواه خود را متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید.
پشتیبانی از نمایشگر خارجی. فضای کاری بزرگتر خود را با سرعت نور حتی در صفحه نمایش خارجی مدیریت کنید.
سوئیچ‌ها دوستانه. اگر با ویندوز 7 آزمایش کرده‌اید، ممکن است از چیزی بسیار مشابه استفاده کرده باشید و خوشحال باشید که یکی از بهترین ابزارهای مدیریت پنجره را در Mac جدید و براق خود دارید.


  • Runs smoothly on macOS 13 Ventura
  • Supports Apple M1 / M2
  • Contains various minor bug fixes

  • OS X 10.13 به بعد
  • پشتیبانی از پردازنده Intel یا Apple Silicon
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘