describe image content

دانلود نرم افزار Memory Pictures نسخه : 2.2.8 برای مک

نسخه : 2.2.8

Memory Pictures یک برنامه macOS است که به شما این امکان را می دهد. عکس‌های گرفته‌شده از دوربین‌های دیجیتال با حجم وسیعی از اطلاعات در مورد تمام تنظیمات مورد استفاده برای گرفتن عکس با هدر EXIF ​​پشتیبانی می‌شوند. مختصات GPS و تنظیمات نظر کاربر در هدر EXIF ​​تو در تو قرار دارند. Memory Pictures از فرمت‌های عکس‌های JPEG، HEIC، PNG، TIFF و RAW پشتیبانی می‌کند که شامل Adobe RAW (DNG)، Canon RAW (CR2 و CR3)، Fujifilm RAW (RAF)، Hasselblad RAW (3FR)، Mamiya RAW (MEF)، Minolta RAW (MRW)، Nikon RAW (NEF & NRW)، Olympus RAW (ORF)، Panasonic RAW (RW2)، Pentax RAW (PEF) و Sony RAW (SR2 & ARW).

هدف اصلی Memory Pictures این است که با کمک به شما در جاسازی مکان و نوشته‌های مجله در هدر عکس، خاطرات خود را زنده نگه دارد. همه ما با دوربین های دیجیتال و تلفن های هوشمند خود عکس می گیریم و مطمئناً این یک راه عالی برای نگاه کردن به جایی است که از کجا آمده ایم و کجا بوده ایم. با این حال، یک تصویر به تنهایی ممکن است کل داستان را ترسیم نکند.

یک عکس ممکن است هزاران کلمه را ترسیم کند، اما چند کلمه اضافه شده به عکس مطمئناً خاطرات موقعیت خاص را زنده می کند. Memory Pictures به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

عکس + مکان + داستان = خاطره برای همیشه

آیفون با دوربین فوق العاده ای عرضه می شود و مانند بسیاری از گوشی های هوشمند، مطمئناً به طور گسترده به عنوان یکی از آن ها استفاده می شود. یک چیز زیبا این است که آیفون مجهز به GPS است و موقعیت مکانی که عکس گرفته شده را در عکس تعبیه می کند تا بتوانید به عقب نگاه کنید و بدانید که آن خاطرات باشکوه در کجا ثبت شده اند. اگر سوژه درست در مقابل عکس باشد عالی است. اما گاهی اوقات ما از راه دور عکس می گیریم اما تلفن فقط GPS مکانی را که در آن ایستاده اید ضبط می کند.

اینجاست که Memory Pictures وارد می شود. به شما کمک می کند:

افزودن/تغییر مختصات GPS تعبیه شده در عکس ها
برای شخصی‌سازی مکان، آدرس و کشور در عکس‌ها را اضافه یا تغییر دهید
یادداشت ها یا داستان های شخصی خود را مستقیماً در عکس ها اضافه یا تغییر دهید تا نیازی به یادداشت جداگانه برای عکس ها نداشته باشید.
افزودن/تغییر کلمات کلیدی عکس
پشتیبانی از صادرات فهرست مختصات و یادداشت‌های همه عکس‌ها در یک فایل CSV. فرمت CSV به شرح زیر است نام فایل، تاریخ، عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، مختصات GPS، مکان، آدرس، کشور، یادداشت ها
پیدا کردن مکان عکس شما با Memory Pictures آسان است و نیازی به دانستن طول و عرض جغرافیایی مکان ندارید.

برای عکس‌هایی که در داخل آنها مختصات GPS وجود ندارد، مانند عکس‌هایی که از دوربین Point-and-Shoot یا DSLR گرفته شده‌اند، می‌توانید:
الف) با تایپ کردن نام مکان محبوب، آدرس و/یا کشور از ویژگی جستجو استفاده کنید تا مکان را برای شما پین کند.
ب) برای تنظیم دقیق مکان، فقط پین را به محل واقعی بکشید و مختصات GPS به طور خودکار محاسبه می شود. برای عکس هایی که مختصات GPS را می گیرند عالی است.

یا

ج) در اطراف نقشه اسکرول کنید و منوی متنی را بیاورید و آن مکان را پین کنید.

این هرگز آسان تر نیست. می توانید مختصات و یادداشت های GPS را به یک یا چند عکس در لیست خود تغییر دهید.
برای راه اندازی نمای نقشه بزرگتر، روی ذره بین آبی در سمت راست بالای نمای نقشه داخلی کلیک کنید.
ما از هیچ تنظیمات اختصاصی استفاده نمی کنیم تا نظرات کاربران و مختصات GPS شما توسط هر برنامه یا وب سایتی که از آنها پشتیبانی می کند قابل خواندن باشد.
از دوستان خود بخواهید نمایشگر تصاویر حافظه رایگان ما را برای عکس ها با اطلاعات جاسازی شده دانلود کنند.
تصاویر حافظه برای حفظ خاطراتی که برای آینده دارید ضروری است. ما مطمئن می شویم که برنامه تغییراتی در تاریخ EXIF ​​(در صورت وجود)، ایجاد فایل و تاریخ اصلاح ایجاد نمی کند. بنابراین آنها دقیقاً مانند قبل از پردازش خواهند بود. فقط یادداشت ها و مختصات GPS اضافه یا اصلاح می شوند.

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.11 به بعد
  • پشتیبانی از پردازنده Apple Silicon یا Intel

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘