describe image content

دانلود نرم افزار Parallels Toolbox نسخه : 6.0.1 fix برای مک

نسخه : 6.0.1 fix

Parallels Toolbox راه حل همه کاره ما با بیش از 30 ابزار برای macOS است.

برای افراد خلاق، دانش‌آموزان، صاحبان مشاغل کوچک، چند وظیفه‌ای مزمن، مدیران فناوری اطلاعات و همه افراد در این بین طراحی شده است. Parallels Toolbox به همه این امکان را می‌دهد که بدون یادگیری تنظیمات پیچیده سیستم، از مک خود نهایت استفاده را ببرند.

فقط با یک کلیک می‌توانید

  1. فضای روی هارد دیسک خود را ذخیره کنید
  2. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید
  3. به سرعت رایانه خود را برای ارائه بهینه کنید
  4. و امکانات بیشتر در راه است!
    مجموعه ابزارهای مقرون به صرفه ما نیاز به چندین برنامه کاربردی را جایگزین می‌کند.

حالت هواپیما
از این ابزار برای خاموش کردن سریع تمام ارتباطات بی‌سیم (Wi-Fi، بلوتوث و غیره) در مک خود استفاده کنید. برای فعال کردن آن، به سادگی روی نماد «Airplane Mode» در جعبه ابزار کلیک کنید. برای غیرفعال کردن «حالت هواپیما»، دوباره روی ابزار کلیک کنید.
زنگ خطر. هشدار
از این ابزار برای هشدار در یک زمان خاص با اعلان و صدا استفاده کنید. فقط زمان و روز هفته (یا چند روز از هفته) را تنظیم کنید و زنگ هشدار طبق برنامه ظاهر می‌شود. یک صدا را انتخاب کنید، یک نام اضافه کنید و هر هفته از آن مطلع شوید. می‌توانید روی دکمه Snooze کلیک کنید تا بعد از 5 دقیقه دوباره هشدار داده شود.
بایگانی
از Archiver برای ایجاد بایگانی‌های فشرده از فایل‌های خود، برای صرفه جویی در فضا یا به اشتراک گذاری آسان چندین فایل استفاده کنید. بایگانی قابلیت‌های بیشتری نسبت به یک ابزار داخلی سیستم دارد.
شما می‌توانید بایگانی‌های محافظت شده با رمز عبور ایجاد کنید، بنابراین فقط کسانی که رمز عبور را می‌دانند می‌توانند به فایل‌های آرشیو شده دسترسی داشته باشند.
می‌توانید با راه‌اندازی Archive از Toolbox یا Finder و کشیدن فایل‌ها و پوشه‌ها به پنجره آن، بایگانی با چندین فایل از مکان‌های مختلف ایجاد کنید - بدون نیاز به انتقال یا کپی فایل‌ها به یک پوشه واحد.
تصویربرداری از منطقه، صفحه یا پنجره
از این ابزار برای گرفتن اسکرین شات از یک منطقه انتخاب شده، یک پنجره یا کل صفحه استفاده کنید. فایل تصویر روی دسکتاپ شما ظاهر می‌شود.
درایو را پاکسازی کنید
از این ابزار برای دریافت فضای خالی بیشتر و بهینه سازی مک خود استفاده کنید. «Clean Drive» سیستم را اسکن می‌کند و فایل‌هایی را که می‌توان با خیال راحت حذف کرد - حافظه پنهان، گزارش‌ها، فایل‌های موقت و غیره شناسایی می‌کند. این برنامه همچنین می‌تواند فایل‌های بزرگ و قدیمی را در macOS پیدا کند. «Clean Drive» فایل‌ها را به‌طور خودکار حذف نمی‌کند - وقتی سیستم اسکن شد، می‌توانید انتخاب کنید چه چیزی حذف شود و چه چیزی حفظ شود.
تاریخچه کلیپ بورد
از این ابزار برای نگهداری متن و تصاویری که در کلیپ بورد کپی می‌کنید تا 30 روز استفاده کنید. می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید به سرعت آنها را فقط با چند کلیک بچسبانید. پنجره ابزار موارد کپی شده را فهرست می‌کند و نشان می‌دهد که در کدام برنامه‌ها کپی شده اند. اگر می‌خواهید به سرعت چیزی را در تاریخچه کلیپ‌بورد پیدا کنید، از جستجو استفاده کنید یا موارد پراستفاده را به موارد دلخواه اضافه کنید. اگر نمی‌خواهید موارد کپی‌شده را از برخی برنامه‌ها جمع‌آوری کنید، می‌توانید ابزار را موقتاً متوقف کنید یا این برنامه‌ها را به فهرست حذف اضافه کنید.
تبدیل ویدیو
از این ابزار برای تبدیل ویدیوها استفاده کنید تا بتوان آنها را در برنامه ویدیو در iPhone یا iPad پخش کرد. به سادگی یک ویدیو، به عنوان مثال فیلم یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را به نماد یا پنجره ابزار بکشید و تبدیل می‌شود. این ابزار می‌تواند تقریباً هر فرمت ویدیویی را تبدیل کند و می‌تواند ویدیوی تبدیل شده را به کتابخانه iTunes شما اضافه کند.
شمارش معکوس تاریخ
از این ابزار برای تنظیم شمارش معکوس برای یک تاریخ خاص مانند تولد، مهلت یا تعطیلات استفاده کنید. فقط روز و ماه را وارد کنید، و Date Countdown شروع به شمارش معکوس روزها می‌کند و تعداد روزهای باقیمانده را در نمادهای ابزار در Dock و Finder نشان می‌دهد. هنگامی که تاریخ فرا می‌رسد، شمارش معکوس تاریخ پیامی را نمایش می‌دهد. می‌توانید با چرخاندن کلید روشن/خاموش در پنجره اصلی برنامه، شمارش معکوس را متوقف کنید.
مزاحم نشوید
از این ابزار زمانی استفاده کنید که می‌خواهید از حواس پرتی جلوگیری کنید تا بتوانید روی کار در دستتان تمرکز کنید. وقتی فعال می‌شود، اعلان‌ها غیرفعال می‌شوند و انیمیشن‌های برنامه Dock غیرفعال می‌شوند. برای خاموش کردن این حالت، دوباره روی ابزار کلیک کنید. تمام تنظیمات قبلی بازیابی شدند. مزاحم نشوید به طور خودکار در ساعت 12:00 صبح خاموش می‌شود.
نخواب
هنگامی که این ابزار فعال می‌شود، از به خواب رفتن رایانه و کم نور شدن صفحه نمایش شما جلوگیری می‌کند. این زمانی مفید است که می‌خواهید مطمئن شوید یک کار قطع نمی‌شود. هنگامی که فعال می‌شود، تمام تنظیماتی که به رایانه اجازه می‌دهد به خواب برود غیرفعال می‌شود. برای غیرفعال کردن این حالت و بازیابی تمام تنظیمات خواب، کافی است ابزار را دوباره راه اندازی کنید.
دانلود فایل صوتی
از این ابزار برای دانلود فایل صوتی از اینترنت استفاده کنید. می‌توانید فایل‌های صوتی را یک به یک یا کل لیست پخش را به طور همزمان دانلود کنید. همچنین می‌توانید صدا را از فایل‌های ویدئویی دانلود کنید. به طور پیش فرض، فایل‌های صوتی در پوشه Downloads ذخیره می‌شوند (شما می‌توانید پوشه دیگری را در تنظیمات برگزیده ابزار مشخص کنید).
دانلود ویدیو
از این ابزار برای دانلود فیلم از اینترنت استفاده کنید. به سادگی URL یک وب سایت حاوی یک ویدیو را از مرورگر خود به نماد یا پنجره ابزار بکشید و ویدیو شروع به دانلود می‌کند. بسیاری از سایت‌های محبوب اشتراک گذاری ویدیو پشتیبانی می‌شوند. همچنین می‌توانید URL را کپی کنید (آن را انتخاب کنید و Command+C را فشار دهید)، به ابزار Download Video تغییر دهید و آن را جای‌گذاری کنید (Command+V). فایل‌های ویدیویی در پوشه Downloads در مک شما ذخیره می‌شوند.
خروج صدا
از این ابزار برای خارج کردن تمام حجم‌های نصب شده روی دسکتاپ خود، از جمله حجم‌های قابل جابجایی محلی مانند هارد دیسک‌های خارجی و کارت‌های حافظه، حجم‌های شبکه و حتی دیسک نصب شده استفاده کنید. تصاویر. وقتی ابزار را باز می‌کنید، برنامه بلافاصله سعی می‌کند همه حجم‌ها را از حالت نصب خارج کند و درهم‌کاری روی دسک‌تاپ شما را کاهش دهد. می‌توانید نوع حجم‌ها را در تنظیمات برگزیده ابزار تنظیم کنید.
صرفه جویی در انرژی
از این ابزار برای افزایش عمر باتری مک خود استفاده کنید. هنگامی که حالت صرفه جویی در انرژی فعال است، این ابزار به طور خودکار تشخیص می‌دهد که مک شما به باتری تغییر می‌کند و تعدادی از گزینه‌های صرفه جویی در انرژی را فعال می‌کند که معمولاً در اعماق سیستم عامل پنهان هستند. اگر نمی‌خواهید ابزار به‌طور خودکار فعال شود، می‌توانید آن را در تنظیمات برگزیده او غیرفعال کنید.
موارد تکراری را پیدا کنید
از این ابزار برای اسکن مک خود برای یافتن فایل‌های تکراری استفاده کنید. ابزار را راه اندازی کنید و دایرکتوری را که می‌خواهید بررسی کنید انتخاب کنید. پس از اتمام اسکن، می‌توانید فایل‌های شناسایی‌شده را پیش‌نمایش کنید و انتخاب کنید که کدام‌یک از موارد تکراری نگهداری شود و کدام یک حذف شود. فایل‌های حذف شده به سطل زباله منتقل می‌شوند.
حافظه خالی
از این ابزار برای آزادسازی سریع حافظه غیرفعال و بهینه سازی مصرف حافظه در مک خود استفاده کنید. توصیه می‌شود قبل از راه اندازی یک برنامه یا بازی با حافظه فشرده از «حافظه رایگان» استفاده کنید. «حافظه رایگان» را به نوار منوی macOS بکشید تا به راحتی میزان رم موجود و حافظه بلااستفاده را تنها با چند کلیک بررسی کنید.
فایل‌های مخفی
از این ابزار برای نمایش یا پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌های مخفی استفاده کنید. برای نمایش فایل‌های مخفی روی نماد ابزار کلیک کنید. برای پنهان کردن فایل‌های مخفی، دوباره روی نماد ابزار کلیک کنید.
مخفی کردن دسکتاپ
از این ابزار برای مخفی کردن تمام فایل‌ها، پوشه‌ها و سایر نمادها روی دسکتاپ خود استفاده کنید. برای فعال کردن آن، به سادگی روی نماد Hide Desktop در Toolbox، Dock یا Finder کلیک کنید. برای نشان دادن آیکون‌ها دوباره روی نماد ابزار کلیک کنید.
پنهان کردن نمادهای منو
از این ابزار برای مخفی کردن آیکون‌های استفاده نشده استفاده کنید. در تنظیمات برگزیده ابزار مشخص کنید که کدام نمادها را می‌خواهید پنهان کنید و کدام نمادها قابل مشاهده باقی بمانند. وقتی ابزار فعال است، نمادهایی که برای مخفی کردن انتخاب کرده‌اید قابل مشاهده نیستند. برای نشان دادن آنها، روی نماد ابزار کلیک کنید. برای پنهان کردن آنها، دوباره روی نماد ابزار یا در جای دیگری از صفحه کلیک کنید.
راه اندازی
از این ابزار برای باز کردن چندین مورد روی رایانه خود مانند برنامه‌ها، اسناد، پوشه‌ها، پیوندها یا فایل‌های دیگر به طور همزمان و تنها با یک کلیک استفاده کنید. ابزار را باز کنید و موارد را به پنجره ابزار (یا به نماد ابزار) بکشید تا دنباله‌ای از موارد را ایجاد کنید که دفعه بعد که روی نماد ابزار کلیک کردید باز می‌شوند. برای ویرایش مجموعه موارد، روی ابزار کلیک راست یا کنترل کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
صفحه قفل
این ابزار را فعال کنید تا فوراً صفحه نمایش خود را قفل کنید تا از دسترسی غیرمجاز به رایانه خود جلوگیری کنید. نیازی نیست منتظر بمانید تا محافظ صفحه محافظت شده با رمز عبور وارد شود، یا به یاد بیاورید که کدام گوشه چه چیزی را فعال می‌کند - به سادگی روی ابزار Lock Screen کلیک کنید. برای باز کردن قفل رایانه و ادامه کار، فقط رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید.
GIF بسازید
از این ابزار برای ایجاد گیف‌های متحرک از ویدیوها استفاده کنید. ابزار را راه اندازی کنید، ویدیویی را باز کنید یا روی پنجره ابزار رها کنید، نقطه شروع و پایان را تنظیم کنید، در صورت تمایل متنی اضافه کنید و روی «Make GIF» کلیک کنید. فایل GIF به دست آمده در همان مکان ویدیو ذخیره می‌شود.
بی صدا کردن میکروفون
از این ابزار برای بی‌صدا کردن میکروفون رایانه خود برای جلوگیری از گوش دادن غیرمجاز توسط سایر برنامه‌ها استفاده کنید. به سادگی بر روی بی‌صدا کردن میکروفون در جعبه ابزار کلیک کنید. میکروفون داخلی خاموش است و هیچ برنامه‌ای ورودی از میکروفون دریافت نمی‌کند. نماد ابزار نشان می‌دهد که فعال است و میکروفون خاموش است. برای غیرفعال کردن نادیده گرفتن، دوباره روی نماد کلیک کنید.
حالت ارائه
از این ابزار برای به حداقل رساندن حواس پرتی در زمان نیاز به تمرکز یا اجرای یک ارائه استفاده کنید. هنگامی که حالت ارائه فعال است، هر گونه اعلان‌ها و انیمیشن‌های Dock (در مک) را مسدود می‌کند، گزینه خواب را موقتاً غیرفعال می‌کند و فایل‌ها را روی دسکتاپ پنهان می‌کند. حالت ارائه همچنین می‌تواند تشخیص دهد که یک صفحه نمایش خارجی یا پروژکتور متصل است، بنابراین می‌توان آن را به طور خودکار فعال کرد. می‌توانید تشخیص خودکار را خاموش کنید و همچنین مدت زمان فعال بودن حالت ارائه را تعیین کنید.
منطقه ضبط، صفحه یا پنجره
از این ابزارها برای ضبط ویدیو از یک منطقه انتخاب شده، یک پنجره یا کل صفحه استفاده کنید. این ابزار هنگام ضبط ویدیو، صدا را از میکروفون کامپیوتر نیز ضبط می‌کند. برای توقف ضبط، روی نماد Record Area در Dock کلیک کنید. فایل ویدیویی روی دسکتاپ شما ظاهر می‌شود.
ضبط صدا
از این ابزار برای ضبط صدا از میکروفون داخلی رایانه خود استفاده کنید. برای شروع ضبط، فقط روی Record Audio در جعبه ابزار کلیک کنید. نماد چشمک زن در Dock به شما اطلاع می‌دهد که صدا در حال ضبط است. همچنین اگر میکروفون خارجی به عنوان منبع ورودی در تنظیمات سیستم > صدا انتخاب شده باشد، می‌توانید ضبط کنید. برای توقف ضبط، دوباره روی نماد ابزار کلیک کنید (در جعبه ابزار یا در داک). فایل صوتی در دسکتاپ ذخیره می‌شود. با کلیک مجدد روی نماد، یک ضبط جدید شروع می‌شود تا به عنوان یک فایل جدید ذخیره شود.
تغییر اندازه تصاویر
از این ابزار برای تغییر اندازه تصاویر یا تبدیل آنها به فرمت‌های مختلف استفاده کنید. یک تصویر منبع (یا چندین تصویر به طور همزمان) را به پنجره ابزار یا نماد ابزار در Dock بکشید، سپس ابعاد و قالب خروجی را در تنظیمات برگزیده ابزار مشخص کنید.
صفحه اسکرین شات
از این ابزار برای گرفتن اسکرین شات از کل صفحه وب استفاده کنید، حتی اگر با ابروها همخوانی نداشته باشدپنجره وقتی برای اولین بار «صفحه اسکرین شات» را راه اندازی می‌کنید، از شما می‌خواهد که یک برنامه افزودنی را برای سافاری فعال کنید. این افزونه یک دکمه در سمت چپ نوار آدرس سافاری اضافه می‌کند. از دکمه برای ایجاد اسکرین شات از صفحه وب در حال حاضر باز شده استفاده کنید. به طور پیش فرض، اسکرین شات‌ها در دسکتاپ ذخیره می‌شوند (شما می‌توانید مکان دیگری را در تنظیمات برگزیده ابزار مشخص کنید). اگر می‌خواهید فرمت فایل خروجی را تغییر دهید، تنظیمات برگزیده ابزار را باز کنید و بین PDF، PNG و JPEG را انتخاب کنید.
تایمر خواب
از «تایمر خواب» برای شمارش معکوس از زمان مشخص شده تا صفر استفاده کنید و سپس رایانه را به خواب بفرستید یا خاموش کنید. برای شروع شمارش معکوس، یک عمل را انتخاب کنید، زمان را تنظیم کنید و روی Start کلیک کنید. حتی اگر این ابزار را ببندید، شمارش معکوس ادامه خواهد داشت و زمانی که تایمر به صفر برسد، عمل انجام می‌شود. 1 دقیقه قبل از اقدام برنامه ریزی شده، یک اعلان اضافی دریافت خواهید کرد.
کرونومتر
از کرونومتر برای اندازه گیری زمان سپری شده مانند هر کرونومتری استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از آن برای اندازه گیری مدت زمان انجام یک عمل خاص در رایانه خود استفاده کنید. کرونومتر را می‌توان به سادگی با کلیک کردن روی نماد در جعبه ابزار یا داک به سرعت شروع و متوقف کرد. می‌توانید کرونومتر را مکث کنید و سپس زمان را ادامه دهید یا تنظیم مجدد کنید. حتی اگر کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید، کرونومتر به اندازه گیری زمان ادامه می‌دهد.
سوئیچ وضوح
از این ابزار برای تغییر سریع وضوح صفحه نمایش مستقیماً از نوار منوی Mac استفاده کنید. فهرستی از تمام وضوح‌های نمایشگر موجود برای همه نمایشگرهای متصل به Mac را ببینید و آنها را در لحظه تغییر دهید (از جمله نمایشگرهای خارجی). علاوه بر این، این ابزار به شما امکان می‌دهد جهت صفحه نمایش را تغییر دهید.
عکس گرفتن
از این ابزار برای گرفتن عکس با استفاده از دوربین مک استفاده کنید. به سادگی روی نماد ابزار در جعبه ابزار Parallels کلیک کنید و سپس روی دکمه برای گرفتن عکس کلیک کنید.
ویدیو بگیرید
از این ابزار برای ضبط ویدیو با استفاده از دوربین مک استفاده کنید. به سادگی روی نماد ابزار در جعبه ابزار Parallels کلیک کنید و سپس روی دکمه «شروع» کلیک کنید. این ابزار هنگام ضبط ویدیو، صدا را از میکروفون مک نیز ضبط می‌کند. برای توقف ضبط، روی دکمه Stop کلیک کنید. به طور پیش فرض، فایل‌های ویدئویی در دسکتاپ ذخیره می‌شوند.
تایمر
از تایمر برای شمارش معکوس از زمانی که تعیین کرده‌اید تا صفر استفاده کنید. برای شروع شمارش معکوس، زمان را تنظیم کرده و روی Start کلیک کنید. حتی اگر برنامه را ببندید، به شمارش معکوس ادامه می‌دهد و زمانی که تایمر به صفر رسید به شما اطلاع می‌دهد. می‌توانید صدایی را برای پخش تنظیم کنید تا مطمئن شوید اعلان را از دست ندهید.
لغو بایگانی
از این ابزار برای باز کردن بایگانی‌ها، از جمله مواردی که توسط ابزار داخلی سیستم پشتیبانی نمی‌شوند، استفاده کنید. به عنوان مثال، این ابزار می‌تواند آرشیوهایی را که با فرمت‌های 7z، RAR، RPM، XAR و Z فرمت شده‌اند، باز کند. هنگامی که Parallels Toolbox نصب می‌شود، با دوبار کلیک کردن بر روی هر یک از این نوع فایل ها، Unarchiver باز می‌شود و باز کردن بسته بندی شروع می‌شود. Unarchiver همچنین از آرشیوهای محافظت شده با رمز عبور پشتیبانی می‌کند.
حذف برنامه ها
از این ابزار برای حذف برنامه‌ها و فایل‌های آنها از مک خود استفاده کنید. «Uninstall Apps» هارد دیسک مک را اسکن می‌کند و برنامه‌ها و همه فایل‌های آنها را نشان می‌دهد. این ابزار همچنین می‌تواند فایل‌های باقی‌مانده مربوط به برنامه‌هایی را که قبلاً حذف شده‌اند را نمایش داده و حذف کند.
ساعت جهانی
از این ابزار برای مشاهده زمان محلی در شهرهای واقع در مناطق زمانی مختلف استفاده کنید. هزاران مکان در سراسر جهان، اطلاعات مربوط به زمان، اطلاعات روز و شب - همه اینها به راحتی در نوار منوی Mac برای دسترسی سریع و آسان قرار دارند.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.13 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘