describe image content

دانلود نرم افزار AnyTrans for iOS نسخه : 8.9.4.20221122 برای مک

نسخه : 8.9.4.20221122

AnyTrans for iOS مدیر آیفون است که مرز همگام سازی را می‌شکند و دسترسی همه محتوای شما را در یک مکان فراهم می‌آورد که آن محتوا شامل موسیقی، فیلم، عکس، پیام، کتاب، تاریخچه سافاری، یادداشت صوتی و غیره می‌شود.

 

امکانات نرم افزار AnyTrans for iOS:


Flash-Sync سریعترین انتقال داده را در مارکت انجام می‌دهد - AnyTrans با افزایش چشمگیر بارگذاری داده‌ها و سرعت انتقال بالا، تجربه‌ای سریع در انتقال داده همچون رعد و برق را به شما می‌دهد.
انتقال دو طرفه بین دستگاه‌های iOS، iTunes، iCloud و رایانه - این که آیا می‌خواهید مخاطبین را از iPhone به Mac انتقال دهید، پیام‌هایی از iPhone قدیمی به iPhone  جدید، موسیقی و لیست‌های پخش از iPhone به کتابخانه iTunes یا فیلم‌ها از PC به iPad، AnyTrans هر چیزی را که آزادانه بین آیفون، آی پد، آی پاد لمسی، iTunes، iCloud و رایانه شما منتقل شود، را جابجا می‌کند.
به راحتی تمام مطالب خود را بر روی آیفون، آی پد و آی پاد لمسی مدیریت کنید - مخاطبین، پیام‌ها، یادداشت‌ها و داده‌های شخصی بیشتری را از طریق آیفون مرور، ویرایش و استخراج کنید. با ایجاد مجموعه‌ها و لیست‌های پخش خود، به خوبی عکس‌ها و موسیقی خود را در iPhone و iPad ترتیب دهید - شما با سهولت فوق العاده کنترل کاملی بر تمام داده‌ها و فایلهای iOS خود دارید.
همه چیز را به آیفون جدید خود با کلیک منتقل کنید - فقط با یک کلیک ساده، همه چیز از آیفون قدیمی خود، حتی از iPad - به آیفون 7 جدید خود منتقل کنید. سطح بازی که شما فقط فتح کرده‌اید، عکس‌هایی که دیروز گرفتید، یادداشتی که برای خرید برنامه ریزی کرده‌اید و موسیقی مورد علاقه شما همه در انتظار شما خواهند بود آن هم فقط با یک کلیک ساده.
به راحتی تمام محتویات پشتیبان گیری iTunes و iCloud خود را بازنگری کنید - به جای این که حدس بزنید که آیا نسخه پشتیبان iTunes / iCloud شما حاوی یادداشت‌ها، پیام‌ها، مخاطبین، یادداشت‌های صوتی یا نشانک‌های Safari مورد نیاز شما است، AnyTrans به شما امکان می‌دهد تا از پشتیبان خود استفاده کنید، و هر گونه اطلاعات مورد نیاز خود را آزادانه و بدون بازگردانی کامل بگیرید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘