describe image content

دانلود نرم افزار Adobe Media Encoder نسخه : 22.6.1 برای مک

نسخه : 22.6.1

نرم افزار Adobe Media Encoder CC فرایند ایجاد چندین نسخه رمزگذاری شده فایلهای منبع، توالی‌های Adobe Premiere Pro و ترکیبات Adobe After Effects را خودکار می‌کند. رابط بصری، رمزگذاری پس زمینه و از پیش تعیین شده‌های مناسب به شما کمک می‌کند تا به سرعت در هر صفحه نمایش سریع خروجی کنید. Adobe Media Encoder در نرم افزار Adobe Premiere Pro، After Effects و Adobe Prelude گنجانده شده است.

امکانات

مرورگر از پیش تنظیم شده - بلافاصله با استفاده از مرورگر از پیش تنظیم شده به تنظیمات متداول دسترسی پیدا کنید. ایستگاه از پیش تنظیم را بر اساس طبقه بندی، تنظیم موارد دلخواه و سفارشی سازی از پیش تعیین شده‌های رمزگذاری بیشتر استفاده کنید.
خروجی سریع و مطمئن برای تقریباً در هر صفحه - سریع و به راحتی کار خود را برای تقریباً با هر نوع ویدیو یا دستگاه انجام دهید. تنظیمات پیش فرض مورد علاقه خود را در مرورگر از پیش تعیین شده برای صادرات سریع و رمزگذاری دسته‌ای در پس زمینه سفارشی، تنظیم و سازماندهی کنید.
عملکرد و ثبات - برای رمزگذاری سریع ویدیو از یک منبع واحد تا چندین فرمت خروجی از پوشه‌های Watch استفاده کنید.
پشتیبانی ARRIRAW، RED EPIC و RED Scarlet-X - فیلمبرداری ARRIRAW، 5K RED EPIC® و RED Scarlet-X خود را مستقیماً در Adobe Media Encoder CS6 برای کدگذاری در قالب‌های HD و SD وارد کنید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.15 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘