describe image content

دانلود نرم افزار MacDroid نسخه : 1.6 برای مک

نسخه : 1.6

برنامه MacDroid یک راه حل بسیار مفید برای کسانی است که از Mac یا MacBook استفاده می‌کنند، در عین حال دستگاه اندرویدی را به آیفون ترجیح می‌دهند. Android و MacOS به طور عادی نمی‌توانند با هم همکاری کنند، از این رو یک رابط ضروری وجود دارد که نه تنها این دو سیستم را به هم متصل می‌کند بلکه امکان انتقال ایمن و سریع فایل را نیز بین آنها فراهم می‌کند.

با MacDroid به راحتی می‌توانید مک و تلفن یا رایانه لوحی اندرویدی را متصل کرده و به محتوای دستگاه قابل حمل در Finder دسترسی پیدا کنید. شما قادر خواهید بود عکس، موسیقی، فیلم‌ها و کل پوشه‌ها را انتقال دهید. برای اتصال تلفن خود به رایانه فقط به یک کابل USB احتیاج دارید، MacDroid از همه چیز مراقبت می‌کند.

عکس‌های خود را منتقل کنید

می توانید به برنامه‌های Android خود در برنامه Finder دسترسی پیدا کنید و به راحتی آنها را با نشانگر ماوس خود به هر پوشه در Mac خود بکشید.

موسیقی را به تلفن خود منتقل کنید

می توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را از Mac یا برعکس به Android اضافه کنید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

تماشای فیلم‌ها در حالت آفلاین

چند قسمت جدید عالی را که می‌خواهید تماشا کنید، تهیه کرده‌اید اما قصد ندارید رایانه را با خود ببرید؟ مشکلی نیست! می‌توانید آنها را به Android خود منتقل کرده و در هواپیما، قطار یا در حالی که سوار تاکسی هستید، تماشا کنید.

فایلهای Android را مستقیماً از Mac ویرایش کنید

وقتی واقعاً احساس می‌کنید که نمی توانید پرونده‌های اطراف را جابجا کنید، می‌توانید فایلهای Android را با برنامه Mac مورد علاقه خود ویرایش کنید بدون اینکه آنها را در رایانه خود ذخیره کنید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘