describe image content

دانلود نرم افزار PullTube نسخه : 1.8.4.3 برای مک

نسخه : 1.8.4.3

اشتراک فیلم‌ها از طریق خدمات میزبانی آنلاین، مانند YouTube یا Vimeo یک روال معمول است، اما در صورت داشتن اتصال اینترنتی کند، ممکن است این روال معمول آنقدرها هم معمول نباشد.

PullTube امکان دانلود فیلم‌ها از هر دو منبع (YouTube و Vimeo) را در اختیار شما قرار می‌دهد، در حالی که سیستم عامل‌های دیگر ممکن است بعداً اضافه شوند. برنامه می‌تواند لیست‌های پخش را کنترل کند، به شما امکان می‌دهد کیفیت خروجی را انتخاب کنید، و حتی می‌تواند فقط صدا را استخراج کند.

دانلود کننده ویدیو که می‌تواند لینک‌ها را با کشیدن و رها کردن وارد کند و می‌تواند لیست‌های پخش را تشخیص دهد.
رابط کاربری PullTube توسط یک پنجره کوچک نشان داده شده است که در آن می‌توانید به سرعت URL ویدیو را جایگذاری کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید با انداختن لینک در بالای پنجره PullTube، یک ویدیو اضافه کنید.

شایان ذکر است که اگر PullTube تشخیص دهد که این ویدئو بخشی از یک لیست پخش است، می‌تواند کل مجموعه را بارگیری کند: داده‌ها را برای هر ورودی جستجو می‌کند و دانلود‌های متوالی را انجام می‌دهد.

فیلم‌های میزبانی شده در YouTube یا Vimeo را در اندازه‌ها و قالب‌های مختلف خروجی بارگیری کنید
PullTube بلافاصله دریافت داده‌های ویدیو را شروع می‌کند، بنابراین می‌توانید نام ویدیو، مدت زمان و یک تصویر کوچک را ببینید. هنگام تنظیم دانلود، می‌توانید کیفیت خروجی (بالاترین، 4K، HD یا معمولی با رزولوشن‌های مختلف) را انتخاب کنید یا استخراج فقط به صورت صدا به یک فایل M4A یا MP3 را انتخاب کنید.

از طریق پنل تنظیمات PullTube می‌توانید محل دانلود پیش فرض و میزان پیش فرض MP3 را تغییر دهید (320Kbps، 256Kbps، 128Kbps، 64Kbps). همچنین می‌توانید اطلاعات با کیفیت را به نام ویدیو اضافه کنید و پس از اتمام تمام بارگیری، برنامه را ترک کنید.

فقط در چند مرحله به ویدیوهای میزبان آنلاین دسترسی آفلاین دهید
PullTube یک جریان کاری ساده را برای دانلود سریع فیلم‌ها از YouTube یا Vimeo پیشنهاد می‌دهد، کنترل کیفیت خروجی را کنترل می‌کند و شما را قادر می‌سازد صوتی را به فایل‌های MP3 یا M4A استخراج کنید.

با این حال، در طول تست‌های ما، ما متوجه شده‌ایم که PullTube هنگام اجرای فیلم‌هایی که بیشتر از 2 دقیقه طول بکشد، در انجام دانلود مشکل دارد. این روند بدون هیچ توضیحی متوقف می‌شود و در نهایت می‌توانید کار را تمام کنید، اما برای دانلود ابزار باید چندین بار لینک را اضافه کنید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.12 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘