describe image content

دانلود نرم افزار Karabiner-Elements نسخه : 14.8.0 برای مک

نسخه : 14.8.0

نگاشت مجدد کلیدهای صفحه کلید یک عمل رایج است، به خصوص اگر نیاز به نوشتن متن به زبان های مختلف دارید که از کاراکترهای خاص استفاده می کنند، یا اگر می خواهید میانبرهای صفحه کلید شخصی سازی شده ایجاد کنید.

راه حل بدون مزاحم نقشه برداری مجدد کلید که در پس زمینه کار می کند
Karabiner-Elements یک برنامه مینیمالیستی است که در نوار وضعیت شما قرار دارد و شما را قادر می سازد تا به طور گسترده افکت کلید را سفارشی کنید. توجه داشته باشید که باید با افزودن برنامه به لیست ابزارهایی که می‌توانند مک شما را کنترل کنند، شروع کنید (پنجره System Preferences را باز کنید و به برگه Security & Privacy بروید).

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به سرعت به پنجره Preferences دسترسی پیدا کنید، جایی که می‌توانید قوانین نگاشت مجدد را ایجاد کنید، یا پنجره EventViewer که برای کمک به بررسی اینکه آیا تنظیمات خاصی در برنامه‌های خاص مؤثر هستند یا خیر طراحی شده است.

بدون زحمت رفتار صفحه کلید خود را دوباره ترسیم کنید و تأخیر تکرار کلید را تنظیم کنید
برای راحتی شما، Karabiner-Elements با مجموعه ای از توابع از پیش تعریف شده ارائه می شود که می تواند رفتار صفحه کلید شما را بدون نیاز به هیچ گونه پیکربندی تنظیم کند: به سادگی پنجره Preferences را باز کنید و در پانل Change Key، اصلاحی را که می خواهید انجام دهید با علامت زدن گزینه فعال کنید. جعبه متصل

قابل توجه این است که این برنامه به شما امکان می دهد چندین پروفایل را تعریف کنید و می توانید به سرعت از طریق نوار وضعیت برنامه بین آنها جابجا شوید. حتی ممکن است میانبرهای صفحه کلید فعال سازی برای هر نمایه ایجاد کنید.

راه حل بدون عارضه برای نقشه برداری مجدد صفحه کلید و تنظیم رفتار آن برای مطابقت با نیازهای شما
Karabiner-Elements شما را قادر می سازد تا با اعمال تنظیمات از پیش تعریف شده مختلف، صفحه کلید خود را مجدداً نقشه برداری کنید، اما همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات خود را با ویرایش دستی سند private.xml انجام دهید.

مهمتر از همه، این برنامه همچنین شامل ابزارهایی برای تنظیم فاصله تکرار کلید برای هر عملکرد است و دارای یک EventViewer است که می تواند به شما کمک کند تا بررسی کنید که آیا تنظیمات به درستی کار می کنند یا خیر.

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 11.0 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘