دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Notebooks نسخه : 3.0.1 برای مک

نسخه : 3.0.1

Notebooks تنها نوت بوکی است که شما به آن نیاز دارید. این امکان را به شما می‌دهد تا کتاب‌های بیشتری را که لازم است برای نوشتن، ذخیره و ساختن جزئیات زندگی خود ایجاد کنید و به سرعت تبدیل به یک و تنها مخزن همه مجلات، ایده‌ها، یادداشت‌ها، پیش نویس‌ها و دفترچه‌های خاطرات همچنین برای پروژه‌های شما می شود. لیست‌ها، اسناد، پرونده‌ها و سایر مواردی را که می‌خواهید در دسترس داشته باشید نگه دارید.

Notebooks تقریباً هر نوع سند را ذخیره و نمایش می‌دهد: متن ساده و متن فرمت شده، PDF، صفحات وب، اسناد MS یا iWork، عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و موارد دیگر. هر چیزی که معمولاً چاپ می‌کنید و پرونده می‌کنید، اکنون بدون اضافه کردن فله می‌توانید مستقیماً به نوت بوک‌ها بروید. نوت بوک‌ها همچنین لیست وظایف شما را نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد تا هنگام تکمیل آنها، دزهایتان را حذف کنید. پروژه‌های خود را به پروژه‌های فرعی تودرتو تقسیم کنید، که انجام آنها راحت‌تر می‌شود و مرجع متقابل به کتابخانه مرجع خود، که البته در نوت بوک‌ها نیز هست. بنابراین، چه بخواهید چیزی بنویسید و یا چیزی را جستجو کنید، نوت بوک‌ها مکانی برای پیشرفت هستند.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.11 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘