describe image content

دانلود نرم افزار Remote Desktop Manager Enterprise نسخه : 2022.2.9.0 برای مک

نسخه : 2022.2.9.0

Remote Desktop Manager Enterprise Edition ابزاری قدرتمند و کاملاً مطرح است که به طور خاص برای ادمین های شبکه و سیستم و همچنین در کاربرانی که باید تمام اتصالات از راه دور ، گذرواژه‌ها و سایر اعتبارهای خود را به راحتی در زیر یک سقف ذخیره کنند ، حفظ کرده است.


ویژگی های غنی و آسان برای کار با برنامه ادمین را دارا می باشد

کار با Remote Desktop Manager Enterprise Edition ساده ترین کاری نیست که می توانید در مک خود انجام دهید ، اما رابط کاربری خوب و کارکردهای آسان آن باعث می شود تا شما به مقادیر زیادی از زمان قبل از شروع به کار نیاز نداشته باشید.

مطلقاً همه نوشته های با استفاده از Remote Desktop Manager Enterprise Edition باید با دست انجام شود بدون توجه به اینکه در مورد اعتبارنامه ها ، گروه ها یا سایر تنظیمات پیشرفته تر صحبت می کنیم.

اما ، به عنوان جبران خسارت ، پس از پیکربندی یک جلسه ، می توانید از ویژگی ویرایش دسته ای آن استفاده کنید که به شما امکان می دهد تنظیمات را در چندین جلسه (session) تغییر دهید.


به راحتی اتصالات از راه دور خود را مدیریت کرده و کلمه عبور و اعتبار خود را ذخیره کنید

علاوه بر این ، Remote Desktop Manager Enterprise Edition از مجموعه بزرگی از اتصالات مانند RDP ، SSH ، وب ، VNC ، Telnet ، ICA / HDX ، TeamViewer ، LogMeIn و همچنین 25 نوع VPN با کمک افزونه ها پشتیبانی می کند.

در مورد امنیت ، Remote Desktop Manager Enterprise Edition دارای یک مدیر رمز عبور داخلی ، یک آنالیزور رمز عبور و یک قسمت تولید کننده کلید SSH است. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که کلمه عبور خود را ذخیره و مدیریت کنید ، همچنین داده های سایر مدیران و رمز عبورهای موجود را وارد کنید.


ابزار جامع و مفید برای مدیران سیستم و شبکه

با توجه به ابزارهای مدیریتی آن ، Remote Desktop Manager Enterprise Edition کنسولهایی را برای Citrix XenServer ، VMware ، Microsoft Terminal Server و Hyper-V و همچنین خاموش کردن از راه دور ، Wake on LAN و گزارش های موجودی را در اختیار شما قرار می دهد.

با در نظر گرفتن همه موارد ، Remote Desktop Manager Enterprise Edition یک محیط مدیریت ساده و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که این برنامه را برای هر سیستم و سرپرست شبکه که با چندین اتصال از راه دور و اعتبار کار می کند ، ضروری به نظر می رساند.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.9 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘