describe image content

دانلود نرم افزار Get Backup Pro نسخه : 3.6.9 برای مک

نسخه : 3.6.9

Get Backup Pro یک ابزار پشتیبان گیری و کلونینگ دیسک قدرتمند با قابلیت همگام سازی پوشه است.

آنچه Backup Pro می‌تواند برای شما انجام دهد:

پشتیبان گیری کامل و افزایشی.
داده‌های خود را بایگانی پشتیبان رمزگذاری شده تولید کنید.
برای بازیابی فوری نسخه پشتیبان تهیه کنید.
فایل‌ها را در دو کامپیوتر در یک شبکه همگام نگه دارید.
پشتیبان گیری، کلون کردن و همگام سازی فرآیندهای را با برنامه ریزی انعطاف پذیر خودکار کنید.

ویژگی‌های اصلی

تهیه نسخه پشتیبان تهیه بوت از طریق Cloner هنگامی که یک هارد دیسک خراب می‌شود، یکی از ناامید کننده‌ترین چیزها این است که برای کپی کردن فایل‌های پشتیبان تهیه شده باید منتظر یک هارد جایگزین باشید و سپس مراحل بازگرداندن خسته کننده را طی کنید. Cloner in Get Backup یک هارد دیسک خارجی را می‌گیرد و آن را به یک نسخه قابل راه اندازی دیسک در مک شما تبدیل می‌کند. بنابراین نیازی به انتظار برای جایگزینی نیست. می‌توانید کلون را مستقیماً در Mac خود قرار دهید و حتی تا رسیدن تعویض خود با استفاده از دیسک خارجی کار کنید.
اتوماسیون فرآیندهای تهیه نسخه پشتیبان و همگام سازی ابزار برنامه ریزی قابل تنظیم اجازه می‌دهد تا بطور کامل بکاپ گیری و فرآیندهای همگام سازی را بطور خودکار انجام دهید، به گونه‌ای که بکاپ ساخته شده و همگام سازی به طور منظم (روزانه، هفتگی، دو هفته یا ماهانه) صورت می‌گیرد. تهیه نسخه پشتیبان و زمان شروع همگام سازی را به مدت یک دقیقه مشخص کنید. حتی می‌توانید برای چندین پروژه پشتیبان و همگام سازی پرونده برنامه جداگانه ایجاد کنید.
تهیه نسخه پشتیبان از CD / DVD و هر دستگاه / درایو نصب شده این برنامه به شما امکان می‌دهد تا در هر دستگاه / درایو محلی نصب شده، از جمله FireWire، USB، ATA، SCSI، CD و DVD یا حجم شبکه، نسخه پشتیبان تهیه کنید.
ادغام ادغام با iPhoto، Mail، iTunes و کتاب آدرس اپل دسترسی و پشتیبان گیری از موسیقی، عکس‌ها، نامه‌های الکترونیکی و آدرس‌های شما را بسیار آسان می‌کند. همچنین، می‌توانید به راحتی از هر پرونده یا پوشه دیگری که در رایانه ذخیره شده است، تهیه کنید.
همگام سازی داده‌ها همزمان با استفاده از پرونده‌ها و پوشه‌ها در لپ تاپ و رایانه‌های رومیزی یا هر درایو نصب شده. همگام سازی دو طرفه (فقط Pro) به شما اطمینان می‌دهد که جدیدترین نسخه پرونده‌هایی را که با آنها کار کرده‌اید، مهم نیست که از کدام رایانه استفاده می‌کنید. برای راحتی و انعطاف پذیری بیشتر، فرآیندهای همگام سازی را برنامه ریزی کنید.
رمزگذاری با استفاده از یکی از چهار استاندارد رمزگذاری (AES-128، AES-256، Blowfish یا Triple DES) از نسخه‌های پشتیبان خود اطمینان حاصل کنید تا از بازگرداندن بایگانی غیر مجاز جلوگیری کنید. امکان رمزگذاری نسخه پشتیبان تهیه شده، هنگام ذخیره بایگانی پشتیبان در درایوهای سخت خارجی، سرورهای شخص ثالث و سایر مکانهایی که ممکن است دیگران به بایگانی‌های شما دسترسی داشته باشند، از راحتی و آرامش بالایی برخوردار است.

روش‌های تهیه پشتیبان متنوع:

کامل - تمام پرونده‌های انتخاب شده ذخیره می‌شوند، و بایگانی حاصل جایگزین پرونده قبلی می‌شود.
نسخه شده - همه پرونده‌های انتخاب شده در بایگانی پشتیبان جدید ذخیره می‌شوند، و بایگانی‌های قبلی دست نخورده باقی می‌مانند.
افزایشی - هر بار تهیه نسخه پشتیبان، فقط پرونده‌هایی که تغییر یافته‌اند در بایگانی نسخه پشتیبان جدید ذخیره می‌شوند. (فقط طرفدار)
تهیه نسخه پشتیبان در مقابل دستگاه اپل تایم ممکن است تعجب کنید که اگر در حال حاضر دستگاه اپل تایم دارید، به یک نرم افزار پشتیبان اضافی احتیاج دارید. هنگام تهیه نسخه پشتیبان از گزینه Backup، چندین مزیت دارد. این روش فشرده سازی و رمزگذاری پیشرفته و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.9 به بعد

 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘