دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار GlueMotion نسخه : 2.0.5 برای مک

نسخه : 2.0.5

GlueMotion ابزاری مناسب برای عکاسان است.بااین برنامه میتوانید عکسهای متوالی را به فیلم‌های با گذر زمان تبدیل کنید.

GlueMotion برای صرفه جویی در وقت و راهنمایی شما در طی مراحل ایجاد ساخته شده است. با استفاده از ابزار ویرایش دسته‌ای، دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های اضافی نخواهید داشت.

GlueMotion قادر است رنگ عکسهای شما مانند قرار گرفتن در معرض، اشباع یا روشنایی را برش دهد، بچرخاند، تلنگر و تنظیم کند. علاوه بر این نرم افزار قادر به جدا کردن توالی عکس‌ها است. به عبارت دیگر، GlueMotion عکسهای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و به طور خودکار تصحیح روشنایی را برای هر تصویر انتخاب می‌کند. این برنامه برای نیازهای حرفه‌ای طراحی شده است. به همین دلیل است که می‌تواند صدها هزار تصویر را بدون دردسر اداره کند. علاوه بر این، تمام قالبهای استاندارد صنعتی پشتیبانی می‌شوند.

این نرم افزار می‌تواند PNG، JPEG و همچنین تمام قالب‌های تصویری RAW که توسط macOS پشتیبانی می‌شوند را ساپورت کند. فیلم صادر شده را می‌توان در H. 264، Apple ProRes و همچنین HEVC رمزگذاری کرد. این نسخه برای macOS High Sierra و بعد از آن بهینه شده است. علاوه بر این برنامه به 7 زبان (انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی و چینی) در دسترس است.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.13 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘