دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Topaz DeNoise AI نسخه : 3.7.0 برای مک

نسخه : 3.7.0

در هر جایی در هر نوری و بدون رزرو عکس بگیرید. با اولین ابزار کاهش نویز مجهز به هوش مصنوعی، نویز را حذف کنید و جزئیات واضح را در تصاویر خود بازیابی کنید. ممکن است از نتایجی که به دست می آورید شگفت زده شوید.

در هر جایی با هر نوری عکس بگیرید
کاهش نویز عالی مانند ارتقاء لنز است. هنگام عکاسی از عکس های اکشن سریع، تصاویر شبانه یا هر موقعیت دیگری که به ISO بالا نیاز دارد، می توانید نتایج با کیفیت بسیار بالاتری دریافت کنید. از هوش مصنوعی DeNoise برای کمک به ایجاد یک عکس با پیکسل کامل در هر شرایطی استفاده کنید.

تکنولوژی پیشگام
فناوری کاهش نویز اساساً برای یک دهه یکسان بوده است، با پیشرفت‌های جزئی افزایشی در اینجا و آنجا. (ما می‌دانیم – ما یکی را ساختیم!) DeNoise AI متفاوت است: ما به الگوریتمی میلیون‌ها تصویر نویز/روشن دادیم تا زمانی که متوجه شد نویز چیست و بهترین روش حذف آن چیست.

جزئیات واقعی را بازیابی کنید
DeNoise AI کل تصویر را بررسی می کند و به طور کلی تفاوت بین جزئیات و نویز در آن عکس را تعیین می کند. (سایر ابزارهای NR فقط به جزئیات سطح پیکسل نگاه می کنند.) پس از درک اینکه نویز در مقابل جزئیات برای آن تصویر خاص چگونه به نظر می رسد، DeNoise AI مقدار شگفت انگیزی از جزئیات را از نویز بازیابی می کند.

لایت روم در مقابل هوش مصنوعی DeNoise
هنگامی که در نتایج خود به کمال در سطح پیکسل نیاز دارید، DeNoise AI بهترین کیفیت را ارائه می دهد که در حال حاضر در هر کجا موجود است. ابزارهای کاهش نویز موجود مانند لایت روم به شما این امکان را می دهد: مقداری نویز را حفظ کنید یا برخی از جزئیات را حذف کنید. فناوری DeNoise AI به شما این امکان را می دهد که از هر دو دنیا بهترین بهره را ببرید: حذف نویز و در عین حال تقویت جزئیات. تصویر اصلی نویزدار (© Luis Garena) در سمت چپ است. ما نتایج لایت روم و DeNoise AI را در سمت راست مقایسه می کنیم. به وضوح افزایش یافته در تصویر، به ویژه در چرخ های خودرو و علائم مرکزی توجه ویژه ای داشته باشید.

جزئیات واقعی را افزایش دهید
سر و صدا را به طور طبیعی و بدون لکه برداری حذف کنید
بهترین برای ISOهای متوسط ​​تا فوق العاده بالا
هر ابزار کاهش نویز می تواند نویز را حذف کند - بخش واقعاً مشکل این است که تفاوت بین نویز و جزئیات را تشخیص دهید. DeNoise AI به شما کمک می کند تا با حذف نویز و در عین حال بازیابی جزئیات اصلی تصویر، بهترین کیفیت را 100% دریافت کنید. آن را امتحان کنید تا خودتان تفاوت را ببینید!


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.12 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘