describe image content

دانلود نرم افزار RazorSQL نسخه : 10.0.6 - M1 برای مک

نسخه : 10.0.6 - M1

RazorSQL به شما امکان می‌دهد تمام داده‌های اصلی را از یک ابزار پایگاه داده پرس و جو کنید، به روز کنید، حرکت کنید و مدیریت کنید. با RazorSQL، یک ابزار پرس و جو SQL، ویرایشگر SQL و مرورگر پایگاه داده، می‌توانید اسکریپت‌های SQL را اجرا کنید، به صورت بصری ویرایش کنید، ایجاد کنید، تغییر داده و مشاهده جداول، داده‌های ورودی و خروجی، ایجاد پرس و جو با یک ابزار سازنده پرس و جو کنید و پایگاه داده‌ها را با ناوبری پایگاه داده حتی با یک موتور پایگاه داده رابطه‌ای داخلی ساخته شده است که نیازی به پیکربندی ندارد.

ویرایشگر برنامه نویسی SQL دارای سینتکس برجسته برای SQL، PL / SQL، TransactSQL، SQL PL و جاوا، جستجوی عملکرد / روش خودکار، جستجوی خودکار ستون، کلید اصلی، قالب‌های داخلی و قابل تنظیم، نمایش چند جدولی از نتایج پرس و جو، ورود به سیستم پرس و جو، و بسیاری از ویژگی‌های دیگر از جمله ابزاری برای تماس با مراحل ذخیره شده و ابزاری برای مقایسه داده‌های جدول یا پرس و جو را دارا می‌باشد.

RazorSQL تقریباً با کلیه بانکهای اطلاعاتی محبوب مورد آزمایش قرار گرفته است، و شامل پشتیبانی درایور Cassandra، DB2، Derby، DynamoDB، Firebird، FrontBase، Hive، HSQLDB، Informix، MongoDB، MySQL، OpenBase، Oracle، PostgreSQL، Redshift، Salesforce، SimpleDB می‌باشد. ، SQLite، SQL Azure، SQL Anywhere، SQL Server، Sybase، Teradata و دیگران نیز شامل می‌شود.

 

راهنمایی بعد از نصب:

پس از دانلود بسته نرم افزاری “RazorSQL” ابتدا نرم افزار “RazorSQL” را به برنامه کامپیوتری بکشید.
"RazorSQL" نصب شده در Applications FOLDER و سپس پنجره بازشو ثبت نام را پیدا کرده و باز کنید.
به بسته نرم افزاری «RazorSQL» برگردید، دستگاه ثبت نام «d-KeyMaker.jar» را باز کنید، سپس «RazorSQL» را انتخاب کنید و روی «تولید» کلیک کنید تا «کد فعال سازی RazorSQL» ایجاد شود.
"کد فعال سازی RazorSQL" ایجاد شده را در رابط ثبت نام کپی کنید و سپس روی "تأیید کد" کلیک کنید (توجه: برای کپی کردن کد فعال سازی RazorSQL روی "کپی" کلیک کنید و از میانبرهای صفحه کلید برای چسباندن استفاده کنید)
در این مرحله نسخه کرک شده Mac RazorSQL با موفقیت فعال و کرک شده است!

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد
  • نسخه مخصوص M1 می باشد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘