دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار JetBrains IntelliJ IDEA Ultimate نسخه : 2022.2(IU-222.3345.118)-M1 برای مک

نسخه : 2022.2(IU-222.3345.118)-M1

بینش عمیق به کد شما. IntelliJ IDEA کد شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و به دنبال ارتباط بین نمادها در تمام فایل‌ها و زبان‌های پروژه است. با استفاده از این اطلاعات، کمک کدنویسی عمیق، ناوبری سریع، تجزیه و تحلیل هوشمندانه خطا، و، البته، refactorings را فراهم می‌کند.

تکمیل هوشمند
Ctrl+Shift+Space فهرستی از مرتبط‌ترین نمادهای قابل اجرا در زمینه فعلی را به شما می‌دهد. این و سایر تکمیل‌ها دائماً از شما یاد می‌گیرند، اعضای کلاس‌ها و بسته‌های پرکاربرد را به بالای لیست پیشنهادات منتقل می‌کنند تا بتوانید سریع‌تر آنها را انتخاب کنید.

تکمیل زنجیره
کمی عمیق‌تر از Smart Completion می‌کاود و نمادهای قابل‌اجرا را فهرست می‌کند که از طریق روش‌ها یا دریافت‌کننده‌ها در شرایط فعلی قابل دسترسی هستند. فرض کنید به دنبال مقدار Project هستید و فقط اعلان ماژول Module را دارید. Ctrl+Shift+Space را دو بار فشار دهید تا module. getProject() بدون هیچ تلاش اضافی دریافت شود.

تکمیل عضو استاتیک
به شما امکان می‌دهد به راحتی از روش‌های ثابت یا ثابت استفاده کنید. فهرستی از نمادها را ارائه می‌دهد که با ورودی شما مطابقت دارند و به طور خودکار عبارات واردات مورد نیاز را اضافه می‌کند.

تجزیه و تحلیل جریان داده ها
هنگام ارائه انواع تکمیل، IntelliJ IDEA جریان داده را برای حدس زدن نوع نماد زمان اجرا تحلیل می‌کند و انتخاب‌ها را بر اساس آن اینتل اصلاح می‌کند و به‌طور خودکار کلاس‌های کست را اضافه می‌کند.

تزریق زبان
کمک برنامه نویسی برای یک زبان انتخاب شده را به عبارات و رشته‌های تحت اللفظی در زبان دیگری می‌آورد، با تمام مزایایی که معمولاً دارید. به عنوان مثال، می‌توانید قطعاتی از کدهای SQL، XPath، HTML، CSS، یا جاوا اسکریپت را به زبان‌های جاوا String تزریق کنید.

بازسازی‌های بین زبانی
IntelliJ IDEA با دانستن همه چیز در مورد کاربردهای یک نماد، بازسازی‌های بسیار موثر و کاملی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، وقتی نام یک کلاس را در یک عبارت JPA تغییر می‌دهید، همه چیز را از کلاس موجودیت JPA تا هر عبارت JPA که در آن استفاده می‌شود، به‌روزرسانی می‌کند.

تشخیص موارد تکراری
تکه‌های کد تکراری را در پرواز پیدا می‌کند. حتی اگر فقط می‌خواهید یک متغیر، ثابت یا متد را استخراج کنید، IntelliJ IDEA به شما اطلاع می‌دهد که قطعه کد مشابهی وجود دارد که می‌تواند به همراه کدی که روی آن کار می‌کنید جایگزین شود.

بازرسی و رفع سریع
هر زمان که IntelliJ IDEA تشخیص داد که شما در شرف اشتباه هستید، یک لامپ کوچک در ویرایشگر ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی آن یا فشار دادن Alt+Enter لیستی از اقداماتی که می‌توانید برای درست کردن کار انجام دهید باز می‌شود.

ارگونومی توسعه دهنده
تمام جنبه‌های IntelliJ IDEA با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده است. IntelliJ IDEA بر این اصل ساخته شده است که هر دقیقه‌ای که یک توسعه دهنده در جریان سپری می‌کند دقیقه خوبی است و چیزهایی که توسعه دهندگان را از آن جریان خارج می‌کند بد هستند و باید از آنها اجتناب کرد.

ابزارهای توسعه دهنده داخلی
برای ساده‌سازی گردش کار، IntelliJ IDEA یک مجموعه ابزار بی‌نظیر را از همان ابتدا ارائه می‌کند: دیکامپایلر، نمایشگر بایت کد، FTP و بسیاری دیگر.

تجربه چند زبانه
علاوه بر جاوا، IntelliJ IDEA پشتیبانی درجه یک را از فریمورک‌ها و زبان‌های برتر JVM و غیر JVM ارائه می‌دهد.

 

 

ترمینال را باز کنید و کد زیر را وارد کنید

sudo xattr -r -d com. apple. quarantine /Applications/IntelliJ\ IDEA. app
ابتدا نرم افزار «IntelliJ IDEA» را به کامپیوتر «Applications» بکشید تا نصب کامل شود.

«IntelliJ IDEA 2022» نصب شده در برنامه را اجرا کنید، پنجره ثبت نام ظاهر می‌شود، روی «کد فعال سازی» کلیک کنید.

به بسته تصویری نرم افزار کرک مک IntelliJ IDEA برگردید و متن «کد فعال سازی» را پیدا کنید.
کد فعال سازی «IntelliJ IDEA 2022» را در «Registration Interface» کپی کنید و روی «Activate» کلیک کنید.

فعال سازی با موفقیت انجام شد! روی «ادامه» کلیک کنید

اگر ثبت نام انجام نشد، چون اطلاعات موجود در هاست‌ها حذف نشده است! ما روی «Go» در گوشه سمت چپ بالای دسکتاپ کلیک می‌کنیم و روی «Go to Folder» کلیک می‌کنیم.

سپس «/etc/» را وارد کنید و روی «Go» کلیک کنید. سپس «میزبان» را در دسکتاپ کپی کنید.

برای نمایش نوار جستجو، «command+f» را بزنید. «JetBrains» را جستجو کنید و سپس اطلاعات حاوی «JetBrains» را حذف کنید.

سپس فایل «hosts» ذخیره شده را به پوشه «etc» بکشید، روی «Replace» کلیک کنید و دستورات را دنبال کنید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.9 به بعد
  • پشتیبانی از M1

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘