دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار DotPass نسخه : 1.4.4 برای مک

نسخه : 1.4.4

گذرواژه‌های مختلف برای همه حساب‌های شما با استفاده از یک الگوی گرافیکی برای به خاطر سپردن، بدون هیچ چیز ذخیره‌شده که ممکن است گم یا دزدیده شود.

DotPass اپلیکیشنی برای تولید و بازیابی رمزهای عبور است. شما یک الگوی گرافیکی را در یک شبکه نقطه و یک کلمه بذر متن ساده (مانند "فیس بوک"، "ایمیل کاری" یا هر چیزی که برای شما منطقی است) وارد می کنید و سپس برنامه بر اساس این ترکیب منحصر به فرد یک رمز عبور ایجاد می کند.

روی رمز عبور ضربه بزنید تا آن را کپی کنید و سپس آن را در هر فرمی که برای ورود به سیستم نیاز دارید قرار دهید.

ایده این است که یک الگوی گرافیکی و کلمات ساده به خاطر سپردن آسان‌تر از رمزهای عبور قوی هستند. هر تغییری در الگو یا کلمه اولیه منجر به یک رمز عبور کاملاً متفاوت می شود. بنابراین می‌توانید روی یک الگو تصمیم بگیرید و آن را با کلمات اولیه مختلف برای حساب‌های مختلف مجدداً استفاده کنید و برای هر حساب رمزهای عبور متفاوتی دریافت کنید.

تا زمانی که الگویی را که انتخاب کرده اید و کلمات متنی ساده حساب های خود را به خاطر بسپارید، می توانید رمزهای عبور خود را پس بگیرید. اما برخلاف راه‌حل‌های دیگر، رمزهای عبور شما هرگز در دستگاه شما ذخیره نمی‌شوند یا به «ابر» ارسال نمی‌شوند، بنابراین هیچ اطلاعات رمز عبوری در برنامه وجود ندارد که بتوان آن را به سرقت برد یا گم کرد.

همه رمزهای عبور تولید شده حاوی اعداد و حروف بزرگ و کوچک هستند تا معیارهای رمز عبور رایج را برآورده کنند.
رمز عبور 9 یا 18 کاراکتری را انتخاب کنید
برای امنیت، برنامه پس از استفاده، رمزهای عبور کپی شده را از روی کارت بازنشانی و پاک می کند.
همچنین نسخه iOS DotPass در اپ استور iOS موجود است. بنابراین می توانید به راحتی به همان رمزهای عبور روی تلفن / پد خود نیز دسترسی داشته باشید.

برای ایمن سازی این رمزهای عبور، البته باید الگو و کلمات اصلی خود را مخفی نگه دارید، درست همانطور که در مورد رمز عبور خود انجام می دهید. اگر نگران کسی هستید که از بالای شانه شما نگاه می کند، می توانید از ویژگی های حریم خصوصی اضافی در برنامه برای مخفی کردن الگو، دانه یا رمز عبور پس از ورود استفاده کنید. برای امنیت بیشتر، اگر برنامه بیش از یک دقیقه در پس‌زمینه بماند، به‌طور خودکار بازنشانی می‌شود.

 

  • Added Edit menu item to copy password.
  • Added Edit menu item to copy password without special characters, useful if you encounter a site that doesn't allow special characters in passwords.

  • macOS 10.13 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘