دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار GRAPHISOFT ArchiCAD نسخه : 26 Build 3001 برای مک

نسخه : 26 Build 3001

با مجموعه قدرتمند ابزارهای داخلی و رابط کاربر پسند Archicad که آن را به کارآمدترین و شهودی ترین نرم افزار BIM در بازار تبدیل می کند، پروژه ها را با هر اندازه ای طراحی و ارائه دهید. دارای مستندات طراحی خارج از جعبه، انتشار با یک کلیک، رندر واقعی عکس، و بهترین تحلیل در کلاس. Archicad به شما امکان می‌دهد روی کاری که بهترین انجام می‌دهید تمرکز کنید: ساختمان‌های عالی طراحی کنید.

ساختن با هم
Archicad 24 معماران و مهندسان را در یک محیط مشترک BIMcloud - با همکاری پیشرفته و گردش کار ارتباطی - برای ارائه طراحی یکپارچه به هم متصل می کند. تبادل اطلاعات یکپارچه و شفاف باعث ایجاد اعتماد در بین اعضای تیم می شود و تکرار مدل و کار اضافی بین معماران و مهندسان را حذف می کند.

هر چیزی را مدل کنید همه چیز را مدل کنید
با ابزار قدرتمند Archicad 24 مدل BIM کل ساختمان را ایجاد کنید. مدل ساختاری و مدل معماری را در یک مرکز طراحی مشترک ادغام کنید و در نتیجه یک محیط قدرتمند و مشارکتی ایجاد کنید. ابزارهای Archicad اکنون مدل تحلیلی ساختاری را ادغام می کنند.

مدل ساز داخلی MEP
ابزار طراحی داخلی MEP رویکرد طراحی یکپارچه Archicad 24 را بیشتر گسترش می‌دهد. در این نسخه، MEP Modeler بخش اصلی نرم‌افزار است. دسترسی به تجهیزات MEP هوشمند در داخل مدل معماری. سیستم های MEP را به درستی در مدل BIM بدون نیاز به رویکرد فدرال ادغام کنید.

ایده های خود را به اشتراک بگذارید و کشف کنید
ایده‌ها و جایگزین‌های طراحی را کاوش کنید، بدون اینکه سنگ تمام بگذارید. ایده‌ها را مدل‌سازی کرده و برای بررسی توسط تیم خود ارسال کنید. پس از پذیرش، آنها بلافاصله بخشی از پروژه خواهند شد.

ایجاد شی آسان شده است
بدون نیاز به دانش برنامه نویسی GDL با ابزار بصری PARAM-O مبتنی بر گره، اشیاء خود را ایجاد کنید. هر چیزی از جزئیات داخلی گرفته تا مناظر شهری را با قابلیت های پارامتریک مدل کنید. عناصر BIM پارامتریک را به راحتی ایجاد کنید - امکانات بی پایان هستند!

ساختمان های بهتر بسازید
Archicad 24 معماران و مهندسان سازه را با یک مدل تحلیلی ساختاری یکپارچه در مدل BIM قرار می دهد. معماران و مهندسان را با یک استراتژی بدون برخورد، یک مدل و گردش کار دو جهته هماهنگ نگه دارید، در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید.

بررسی مدل فیزیکی و تحلیلی داخلی
قابلیت اطمینان و دقت مدل خود را با کمک بررسی مدل فیزیکی و تحلیلی داخلی و گردش کار یکپارچه و دو جهته بین Archicad 24 و برنامه تحلیلی افزایش دهید - در زمان و هزینه شما در محل کار صرفه جویی می شود.

یک مدل مشترک
به لطف مدیریت پروژه کارآمد بین معماران و مهندسان بر اساس یک مدل مشترک و مرکز طراحی - ساخته شده بر اساس استانداردهای OPEN BIM، در زمان صرفه جویی کنید، از اشتباهات جلوگیری کنید و خطر از دست دادن داده ها را به حداقل برسانید. تقویت عملکرد تیم و طراحی ساختمان‌های بهتر از طریق راه‌حل‌هایی که توسط فرآیندهای مدیریت داده‌های کارآمد ارائه می‌شوند.

در جریان باشید
به لطف نظارت هوشمند تغییرات و اعلان‌های بی‌درنگ، تغییرات بین مدل‌ها و ویرایش‌ها را به روشی بصری‌تر شناسایی و تجسم کنید.

مدیریت تغییر آسان شد
با وجود ذینفعان متعدد در هر پروژه، کار دنبال کردن، درک و انطباق تغییرات طراحی مداوم یک کار مهم است. Archicad مدل مقایسه را معرفی می کند. دو مدل یا نسخه سه بعدی را مقایسه کنید و تفاوت های بین آنها را تجسم و فیلتر کنید. تغییرات طراحی را به دقت پیگیری کنید و حتی انواع طراحی را ارزیابی کنید تا به بهترین طراحی ممکن برسید.

پیگیری و تغییر دهید
به لطف سازماندهی واضح و اعلان‌های بی‌درنگ تغییرات مدل BIM، مشکلات را سریع‌تر حل کنید و خطر مشکلات حل‌نشده را کاهش دهید. ادغام مسائل از اشخاص ثالث بر اساس سازگاری با راه حل های مدیریت مسائل استاندارد صنعت.

همیشه همگام
به لطف گردش کار انتشار سریع و ساده و BIMcloud، بدون توجه به موقعیت مکانی هر یک از اعضای تیم، محتوا را در مدل آپلود و تازه کنید. صرفه جویی در زمان، اجتناب از اشتباهات و به اشتراک گذاری فایل ها با اطمینان خاطر، با دانستن اینکه همه چیز به روز است. دسترسی بلادرنگ به مدل مشترک در طول فرآیند طراحی به این معنی است که همه اعضای تیم همیشه همگام هستند.

تبادل مستقیم اطلاعات با Revit
تبادل اطلاعات با Revit به طور مستقیم "خارج از جعبه". واردات و صادرات عناصر با هندسه و پارامترهای دقیق آنها (به عنوان محتوای غیر قابل ویرایش) از فایل های Revit (RVT) برای اهداف هماهنگی و ارجاع مدل. با استفاده از توابع Hotlink یا Publish به فایل های RVT به صورت محلی یا از طریق BIMcloud دسترسی داشته باشید.

ارائه پروژه ساده
به لطف یک فرآیند ارسال ساده، پروژه ها را از Archicad به مکان های آنلاین به اشتراک گذاشته شده به راحتی منتشر کنید. برای تماشای اتمام انتشار یا آپلودهای دستی اضافی، نیازی به چسباندن به صفحه نیست. Archicad از همه اینها مراقبت می کند.

از طریق پروتکل های باز تعریف شده توسط buildingSMART به راه حل های CDE پیشرو در صنعت مانند Aconex متصل شوید.

گردش کار خود را خودکار کنید
با استفاده از زبان های برنامه نویسی سطح بالاتر مانند پایتون، اسکریپت های اتوماسیون را در Archicad ایجاد کنید و زنجیره های فرمان را از خارج کامل کنید. دسترسی به عنصر کلی، اطلاعات دارایی و فهرست عناصر و در صورت لزوم این و سایر طبقه بندی های عناصر Archicad را اصلاح کنید.

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.14 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘