دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار FoneDog iPhone Cleaner نسخه : 1.0.8 برای مک

نسخه : 1.0.8

FoneDog iPhone Cleaner بهترین پاک کننده iOS برای پاک کردن فایل های غیر ضروری روی دستگاه شما است. همچنین از حریم خصوصی شما محافظت می کند و باعث می شود iPhone/iPad/iPod Touch سریعتر و ایمن تر اجرا شود.

برای آزاد کردن فضا، داده های بیهوده را پاک کنید
آیا آیفون شما اخیراً کند کار می کند؟ شاید لازم باشد فضای آیفون خود را بررسی کنید. این به طور کلی به دلیل فضای ناکافی آیفون ایجاد می شود. در این صورت باید سریعا آیفون خود را تمیز کنید تا سرعت آن افزایش یابد. FoneDog iPhone Cleaner بهترین انتخاب شما برای مقابله با مشکلات ذخیره سازی آیفون است. این برنامه پاک‌کننده می‌تواند به شما کمک کند تا فایل‌های بی‌فایده آیفون خود، مانند فایل‌های ناخواسته/موقت، برنامه‌های استفاده نشده، عکس‌های ناخواسته و فایل‌های بزرگ را پاک کنید. فضای بیشتری برای آیفون خود ایجاد کنید.

پاک کردن فایل های ناخواسته
با FoneDog iPhone Cleaner می‌توانید فایل‌های موقت، گزارش‌های خرابی، فایل‌های ناخواسته سیستم و حافظه‌های پنهان مانند iTunes Cache، رول دوربین، استریم عکس، کتابخانه عکس و غیره را به راحتی حذف کنید.

برنامه های غیر ضروری را حذف کنید
این پاک کننده آیفون می تواند تمام برنامه های آیفون شما را شناسایی کند، می توانید میزان فضای ذخیره سازی آنها را بررسی کنید. می‌توانید برنامه‌هایی را که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید انتخاب کرده و آن‌ها را حذف کنید.

فشرده‌سازی/صادر کردن عکس‌ها
تعداد زیادی عکس بزرگ فضای آیفون شما را اشغال می کند و باعث می شود آیفون به آرامی اجرا شود. این نرم افزار می تواند به شما در فشرده سازی تصاویر و پشتیبان گیری از آنها در رایانه کمک کند.

حذف فایل های بزرگ
تمام فایل های بزرگ دستگاه شما را اسکن می کند. اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید فایل‌ها را برای همیشه حذف کنید، می‌توانید ابتدا از آنها در رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس فایل‌های بزرگ را حذف کنید.

تمام داده های دستگاه های iOS را برای همیشه پاک کنید
آیا می خواهید تمام داده ها را از iPhone/iPad خود به طور کامل و دائم حذف کنید؟ FoneDog iPhone Cleaner بهترین انتخاب شماست. این به شما کمک می کند تنها با یک کلیک تمام داده ها را از دستگاه های iOS پاک کنید. شما مجبور نیستید تصمیم بگیرید چه چیزی را پاک کنید. به جای یک عملیات وقت گیر، به طور هوشمندانه و سریع تمام داده ها از جمله داده های حساس را بدون هیچ شانسی برای بازیابی پاک می کند.

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘