describe image content

دانلود نرم افزار FileZilla نسخه : 3.60.2 برای مک

نسخه : 3.60.2

FileZilla یک برنامه macOS ساده است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را به سرعت و بدون دردسر بین Mac و چندین سرور FTP منتقل کنید.

پشتیبانی از سرورهای FTP، FTPS و SFTP
FileZilla دارای یک رابط کاربر پسند و بصری است که از طریق آن می توانید به سرعت و بدون دردسر به چندین سرور متصل شوید و فایل ها و پوشه ها را فورا انتقال دهید. علاوه بر این، FileZilla از FTP، FTP از طریق SSL/TLS (FTPS) و پروتکل انتقال فایل SSH (SFTP) پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، FileZilla پشتیبانی IPv6 را ارائه می دهد و به زبان های متعددی در دسترس است. به لطف مدیریت سایت داخلی، می‌توانید وب‌سایت‌ها و نشانک‌ها را اضافه، تغییر نام، حذف یا کپی کنید. برگه عمومی به شما کمک می کند نام میزبان، پورت، پروتکل و روش رمزگذاری را علاوه بر نوع ورود، کاربر، رمز عبور و اطلاعات حساب ارائه دهید.

با دسترسی به تب Advanced می توانید نوع سرور را انتخاب کرده و از پراکسی bypass استفاده کنید. علاوه بر این، شما می توانید بین حالت های مختلف انتقال و رمزگذاری مجموعه نویسه انتخاب کنید. هنگامی که از تنظیمات خود راضی هستید، می توانید به چندین سایت متصل شوید و شروع به انتقال فایل کنید.

رابط دو پنل
از پنجره اصلی FileZilla می توانید محتوای سایت محلی و راه دور را مشاهده کنید و تنها با چند کلیک ماوس، انتقال را آغاز کنید.

نوار ابزار بالا به شما کمک می کند گزارش پیام را پنهان یا نمایش دهید، همچنین درخت دایرکتوری محلی یا راه دور، صف انتقال، بازخوانی فایل ها و لیست پوشه ها، لغو عملیات جاری و قطع ارتباط با سرور فعلی قابل مشاهده است.

علاوه بر این، می توانید به سرعت به هاست متصل شوید و لیست فایل ها و پوشه ها را در سایت محلی و راه دور تجزیه و تحلیل کنید. می توانید از منوی متنی برای آپلود یا دانلود فایل ها و پوشه ها، ایجاد دایرکتوری های جدید، ویرایش دایرکتوری های موجود و بازخوانی لیست استفاده کنید.

مکث و از سرگیری نقل و انتقالات
تمام اتصالات جدید را می توان در یک تب جدید باز کرد و می توانید محدودیت های مختلف سرعت انتقال را اعمال کنید و فایل مورد نظر را از راه دور پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید انتقال همه فایل‌ها از جمله فایل‌های بزرگ‌تر از 4 گیگابایت را متوقف کرده و از سر بگیرید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.11 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘