describe image content

دانلود نرم افزار TunesKit Screen Recorder نسخه : 2.0.0.36 برای مک

نسخه : 2.0.0.36

ضبط صفحه TunesKit قادر به ضبط هر چیزی که دوست دارید در صفحه PC یا Mac مانند فیلم‌های آنلاین، بازی‌های رایانه‌ای، آموزش برنامه‌ها، چگونه‌ها، سخنرانی‌های ویدئویی، کنفرانس‌های ویدئویی، تماس‌های ویدئویی، پخش زنده و موارد دیگر است. یک راه آسان این نه تنها یک ضبط کننده فیلم با کیفیت بالا بلکه یک ضبط صوتی مستقل است که به شما امکان می‌دهد هرگونه صدا را از صدای سیستم و یا میکروفون، از جمله پخش موسیقی، جلوه‌های صوتی، موسیقی پس زمینه یا سایر صدای ظاهر شده از طریق مرورگر، پخش کننده رسانه ضبط کنید. یا بسیاری از برنامه‌های دیگر علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید صدا را از فیلم‌ها روی رایانه و غیره با کیفیت بدون ضرر استخراج کنید.

فیلم و صدا را روی صفحه به طور جداگانه یا همزمان ضبط کنید

ضبط صفحه TunesKit به کاربران امکان ضبط ویدیو و صدا را از روی صفحه نمایش، میکروفون یا وب کم می‌دهد. اگر می‌خواهید فقط فیلم یا صدا را ضبط کنید، چه می‌کنید؟ آسان است! این برنامه دو گزینه برای کاربران ارائه می‌دهد: ضبط ویدیو (با صدا) یا فقط ضبط صدا. به عبارت دیگر، شما می‌توانید فیلم‌های صفحه نمایش را به همراه صدا ضبط کنید، یا حتی صدا را بی‌صدا کنید. همچنین می‌توانید صرفاً صوتی، صدا یا میکروفون سیستم یا هر دو همزمان را ضبط کنید. به شما انعطاف پذیری کامل داده می‌شود تا بتوانید هر کاری را متناسب با نیاز خود انجام دهید.

گزینه‌های قابل انعطاف برای کاربران برای تنظیم تنظیمات

با استفاده از ضبط صفحه TunesKit، می‌توانید تنظیمات برگزیده خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تمام صفحه را ضبط کنید، مناطقی را برای ضبط از 176 * 144.1280 * 720 تا 1920 * 1080 انتخاب کنید یا اندازه منطقه ضبط را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. یا، می‌توانید با تنظیم زمان شروع و زمان پایان از قبل، از برنامه ریز زمان برای ایجاد ضبط برنامه ریزی شده در حالی که دور هستید استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید میانبرهای صفحه کلید خود را نیز سفارشی کنید، علامت اضافه کنید و مکان نما یا کلیک‌های خود را با نمادهای جالب مختلف برجسته کنید.

صفحه را ضبط کرده و در هر قالب و دستگاه ذخیره کنید

به عنوان یک ابزار ضبط روی صفحه نمایش همه جانبه، TunesKit Screen Recorder این امکان را به شما می‌دهد تا ضبط‌های ضبط شده بر روی رایانه را در قالب‌های مختلفی از جمله MP4، M4V، MOV، MKV، WMV، MPEG، 3GP، WebM، فیلم‌های 4K HD ذخیره کنید. MP3، M4A، M4B، AAC، FLAC، WAV و بسیاری دیگر. همچنین می‌توانید ضبط‌های خود را از پیش تنظیم کرده و به دستگاه‌های قابل حمل مختلف مانند iPhone، iPad، Apple Generic، تلفن و تبلت Galaxy، هواوی و سایر Android Generic و همچنین کنسول‌های بازی و تلویزیون‌های هوشمند و غیره منتقل کنید و علاوه بر این، مجاز به آپلود و ضبط را در بستر رسانه‌های اجتماعی مانند YouTube، Facebook، Vimeo و غیره به اشتراک بگذارید.

ویرایشگر فیلم هوشمند برای صیقل دادن به ضبط ها
کاربران پس از ضبط قادر به پخش فایل ویدیویی یا صوتی در پنجره پیش نمایش هستند. علاوه بر این، با کمک ویرایشگر ویدیوی داخلی، می‌توانید ضبط را به راحتی ویرایش کنید تا بهتر شود. می‌توانید ضبط را تغییر نام دهید، کلیپ‌های ضبط صدا یا فیلمبرداری را دقیقاً مرتب کنید تا بخشی از رضایت بخش را حذف نکنید، اطلاعات تگ را برای آهنگهای صوتی شامل عنوان، آلبوم، نام هنرمند، سال، ژانر و غیره ویرایش کنید.

خروجی ضبط‌های با وضوح بالا
با استفاده از فناوری ضبط پیشرفته در برنامه، ضبط صفحه TunesKit ابزاری مناسب برای ضبط هر گونه فیلم ضمن حفظ کیفیت اصلی اصلی است. به طور خاص، این نرم افزار ضبط ویدئو حرفه‌ای می‌تواند صفحه نمایش را با وضوح بالا تا 60 فریم در ثانیه ضبط کند.

به خوبی به عنوان یک ابزار عکس کار کنید
در واقع، ضبط صفحه TunesKit همچنین به عنوان یک برنامه مفید در صفحه نمایش ارائه می‌شود. می‌توانید به راحتی در هر ثانیه عکس بگیرید و تصویری شگفت انگیز را مشاهده کنید و آن را به عنوان JNG، PNG و غیره ذخیره کنید این کار ساده است و هرکس می‌تواند بدون هیچ مشکلی آن را اداره کند.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.11 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘