describe image content

دانلود نرم افزار SyncTime نسخه : 4.0 برای مک

نسخه : 4.0

SyncTime ساده‌ترین راه حل برای همگام سازی پرونده‌های شما است. آیا همیشه-آرزو داشتید که بتوانید به راحتی تمام نسخه‌های پشتیبان خود را که در بسیاری از دستگاه‌ها توزیع شده است، به روز کنید؟

SyncTime قادر به انجام کارهای زیادی است، اما استفاده از آن بسیار ساده است. از همگام سازی دستی، برنامه ریزی شده یا کاملاً خودکار، گرفته تا همگام سازی پس زمینه، همگام سازی‌های دو طرفه و فیلترهای کنار گذاشتن پیشرفته، می‌توانید همگام سازی‌های خود را دقیقاً مطابق تصور خود تنظیم کنید.

می توانید تعداد موارد همگام سازی مورد نیاز خود را ایجاد کرده و هرکدام را بصورت جداگانه سفارشی کنید. یک مورد همگام سازی به طور عمده از دو پوشه تشکیل می‌شود: یک منبع و یک مقصد. می‌توانید هر دو پوشه قابل دسترسی در Finder را انتخاب کنید: آنها می‌توانند در Mac شما، درایو خارجی مانند یک USB یا حتی روی یک سرور از راه دور قرار بگیرند.

در میان گزینه‌های ممکن شما پیدا خواهید کرد:

چهار خط بازنویسی: پرونده‌های موجود را در قسمت مقصد لمس نکنید، فقط اگر پرونده منبع از پرونده مقصد جدیدتر باشد، رونویسی کنید، اگر پرونده منبع دارای یک نشانگر زمانی متفاوت است یا همیشه آنرا بازنویسی کنید
سه نوع همگام سازی: همگام سازی یک طرفه (پیش فرض)، همگام سازی دو طرفه (منبع ادغام و مقصد) و حرکت یک طرفه (حذف پرونده‌های منبع پس از انتقال موفقیت آمیز به مقصد). لطفاً در مورد این نوع همگام سازی در بخش راهنما در وب سایت SyncTime با دقت بخوانید
پرونده‌هایی که دیگر در منبع وجود ندارند را حذف کنید
همگام سازی پس زمینه: برای اینکه همیشه مقصد خود را به روز کنید، تغییرات در زمان واقعی کنترل می‌شوند
همزمان با دسترسی و دسترسی منبع و مقصد یا همگام سازی یک بار در روز، هفته یا یک ماه، شروع به همگام سازی کنید
هر مورد همگام سازی می‌تواند به موارد دیگر همگام سازی وابسته باشد: این وابستگی‌ها را به وجود آورده و با تمام شدن به صورت خودکار اجرا می‌شود
پرونده‌هایی که باید رونویسی شوند یا حذف شوند، می‌توانند به سطل زباله یا یک فهرست پشتیبان تهیه شوند
پرونده‌های مخفی، پرونده‌هایی با نام‌های حاوی کلمات خاص یا مطابقت با یک عبارت معمولی، و پرونده‌های انتخاب شده را حذف نکنید. یا فهرست اصلی را حذف کنید و فقط برخی از پرونده‌های موجود را مشخص کنید.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از:

تغییرات باید به طور پیش فرض تأیید شود و می‌توانید پرونده‌هایی را که اضافه می‌شود، رونویسی و حذف می‌شود و پیش نمایش آنها در QuickLook را بررسی کنید.
در هر زمان همگام سازی را لغو کنید و بعداً آن را مجدداً راه اندازی کنید
همگام سازی‌ها به صورت موازی اجرا می‌شوند
راه اندازی خودکار در ورود به سیستم از منوی نوار وضعیت فعال می‌شود
بعد از اتمام همه همگام سازی‌ها، Mac شما می‌تواند به طور خودکار خواب یا خاموش شود (نیاز به نصب نسخه‌های مربوطه در فهرست اسکریپت‌ها است. برای دستورالعمل‌های دقیق، لطفا به وب سایت مراجعه کنید).


  • Two-way syncs reliably detect added and removed files by storing snapshots.
  • Added a new option to track moved and renamed files.
  • SyncTime can now be shown both in the Dock and in the status bar.

  • OS X 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘