دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Luxion KeyShot Pro نسخه : 11.2.0.102 برای مک

نسخه : 11.2.0.102

KeyShot همه چیزهایی است که برای ایجاد تصاویر سریع، دقیق و شگفت انگیز نیاز دارید. KeyShot با داشتن یک گردش کار بلادرنگ برای مشاهده فورا رندرها و انیمیشن های شما، زمان لازم برای ایجاد آن عکس عالی را کاهش می دهد. از مواد و محیط از پیش تنظیم دقیق علمی گرفته تا ویرایش و انیمیشن پیشرفته مواد، ایجاد تصاویر بصری محصول یا تصاویر فروش و بازاریابی هرگز آسان تر نبوده است.

ویژگی های کلیدی:

  • حالت GPU
    KeyShot 9 توانایی مهار کامل قدرت ردیابی پرتو با شتاب GPU NVIDIA RTX با OptiX را معرفی می کند. حالت GPU KeyShot که هم برای رندر بلادرنگ و هم برای خروجی رندر محلی موجود است، به منابع GPU اجازه می دهد با یک کلیک دسترسی داشته باشید تا از مقیاس عملکرد چند GPU و سخت افزار اختصاصی شتاب ردیابی اشعه در پردازنده های گرافیکی با قابلیت NVIDIA RTX استفاده کنید.
  • حذف نویز
    رندرهای روان، سریع و زیبا با کلیک یک دکمه. Denoise در هر دو حالت CPU و GPU کار می کند تا نویز در نمای Real-Time و خروجی رندر را حذف کند. این بحران زمان را به صرفه جویی در زمان تبدیل می کند. Denoise را روشن کنید و با مزیت استفاده از آن در تعداد نامحدودی از سبک های KeyShot تصویر خود را تا 30 برابر سریعتر تماشا کنید.
  • RealClothTM (PRO)
    RealCloth یک فناوری در حال ثبت اختراع از Luxion است که یک نوع ماده قدرتمند و جدید را هدایت می کند که امکان ایجاد و تجسم مواد بافته واقعی را فراهم می کند. نوع مواد، کنترل الگوی بافت (Pro) و توانایی اضافه کردن آسان الیاف را فراهم می کند. مطالب جدید RealCloth نیز به کتابخانه اضافه شده است.
  • پیکربندی وب (PRO)
    KeyShot 9 قدرت تولید پیکربندی‌های محصول تعاملی مبتنی بر مرورگر را معرفی می‌کند. با استفاده از مدل‌ها، متریال‌ها و استودیوهای انتخابی شما، پیکربندی‌کننده‌های وب را می‌توان برای اشتراک‌گذاری خصوصی یا میزبانی آنلاین برای ارائه یک تجربه انتخاب محصول جذاب‌تر، با تنوع محصول کاملاً رندر شده تولید کرد.
  • کتابخانه مدل سه بعدی
    KeyShot 9 یک کتابخانه مدل جدید مملو از مدل‌های سه بعدی با بالاترین کیفیت و خاص را برای تکمیل محصولات موجود در صحنه شما به ارمغان می‌آورد. همه مدل‌های سه‌بعدی با متریال‌ها و بافت‌ها کامل می‌شوند و با یک کشیدن و رها کردن ساده از KeyShot Cloud به راحتی جستجو، فیلتر و به هر صحنه اضافه می‌شوند.
  • آزادی خلاقیت
    قفل تخیل خود را باز کنید.
    با مواد و بافت‌های جدید، KeyShot 9 آزادی خلاقیت شما را برای سطح جدیدی از جزئیات و کنترل روی تصاویر بصری محصول شما باز می‌کند.
  • Fuzz Material (PRO)
    برای آن احساس گرم و مبهم.
    این احساس گرم و مبهم که بر شما جاری می شود در ذهن شما نیست، این یک سایه زن هندسی مواد جدید است که سطح کاملاً جدیدی از واقع گرایی را برای محصولات شما به ارمغان می آورد. فقط KeyShot Material Graph (Pro) را باز کنید و هر مقدار فازی را که نیاز دارید روی سطح هر ماده اضافه کنید. طول، تصادفی بودن، تراکم و موارد دیگر را برای ظاهری کامل و مبهم کنترل کنید.
    و بیشتر…

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.13 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘