دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Aiseesoft Mac Screen Recorder نسخه : 2.1.12 برای مک

نسخه : 2.1.12

Aiseesoft Screen Recorder ضبط فیلم‌ها و صدا‌های خود را بر روی رایانه آسان می‌کند. عملکرد ضبط ویدیوی قدرتمند به شما امکان می‌دهد تقریباً هر ویدئویی را در رایانه خود ذخیره کنید، مانند فیلم‌های پخش آنلاین که نمی‌توانید آنها را بارگیری کنید، آموزش‌های ویدئویی که می‌خواهید ضبط کنید و جلسات ویدیویی را که می‌خواهید ذخیره کنید. می‌توانید صدای سیستم رایانه یا صدای میکروفون خود را ضبط کنید.


ضبط ویدئو روی صفحه نمایش

به عنوان یک نرم افزار ضبط صفحه نمایش قدرتمند، Aiseesoft Screen Recorder شما را قادر می‌سازد که هر فیلم صفحه‌ای را با سهولت ضبط کنید. می‌توانید از آن برای ضبط فیلم‌های آنلاین YouTube، بازی‌ها، پادکست‌ها، وبینارها، سخنرانی‌ها، ارائه‌ها، تماس‌های اسکایپ، کنفرانس آنلاین، فیلم‌های وب کم و غیره در صفحه نمایش کامل یا اندازه صفحه سفارشی استفاده کنید.

هنگام ضبط صفحه، می‌توانید حرکت مکان نما را برجسته کنید تا ردیابی آن آسان‌تر شود. علاوه بر این، فناوری رمزگذاری ویدیوی HD «نور آبی» در زمان واقعی می‌تواند کیفیت عالی از تصویر و صدا را تضمین کند. ویژگی ضبط پنجره قفل به شما امکان می‌دهد فعالیت ضبط را بر روی یک پنجره خاص ادامه دهید. به طوری که ضبط صفحه مزاحم عملیات‌های دیگر نمی‌شود. فیلم ضبط شده در MP4، WMV، MOV، AVI، GIF، TS و غیره برای پخش و اشتراک گذاری آسان ذخیره می‌شود.

Aiseesoft Screen Recorder این قابلیت را دارد که فقط ضبط صدا را بر روی رایانه شما انجام دهد. این عملکرد به شما امکان می‌دهد به جای بارگیری آنها، موسیقی، رادیو یا صوتی آنلاین را ضبط کنید. برای پخش آسان می‌توانید صدای ضبط شده را در MP3 / WMA / AAC / M4A ذخیره کنید.

ضبط صوت جریان: هر صدای صوتی را از سیستم ضبط کنید، بنابراین می‌توانید دقیقا کیفیت صدای اصلی را بدست آورید.

ضبط صدای آنلاین: این ضبط صوتی می‌تواند هرگونه صدای آنلاین، از جمله آهنگ صوتی در MV، صدا در آموزش فیلم‌ها و موارد دیگر را ذخیره کند.

ضبط صدای میکروفون: صدای میکروفون را انتخاب کنید و صدای سیستم را خاموش کنید تا توضیحی شفاهی به ارائه فیلم خود اضافه کنید.


راه آسانتر برای گرفتن عکس‌های فوری

گرفتن عکس‌های فوری یک روش آسان و مفید برای ذخیره سریع اطلاعات مهم است. ممکن است هر روز از آن استفاده کنید. این ضبط کننده صفحه نمایش همچنین می‌تواند به عنوان یک برنامه عکس فوری قدرتمند کار کند تا به شما کمک کند هر چیزی را روی صفحه نمایش خود ضبط کرده و آن را به عنوان تصویر ذخیره کنید. می‌توانید منطقه عکس فوری را آزادانه تنظیم کرده و برچسب‌های شخصی خود مانند مستطیل، فلش، خط و متن را به تصویر خروجی اضافه کنید. با توجه به نیاز خود می‌توانید عکس فوری را به صورت PNG، JPEG، BMP، GIF، TIFF و غیره ذخیره کنید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.12 به بعد
  • پشتیبانی از پردازنده Apple Silicon یا Intel
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘