دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Perfectly Clear Video نسخه : 4.1.2.2306 برای مک

نسخه : 4.1.2.2306

ویدیوی خود را با تقویت خودکار ویدیوی هوش مصنوعی کاملاً شفاف تقویت کنید.

با محدودیت های دوربین و نور بد خداحافظی کنید.
امکان استفاده از ویدئوهای تقویت شده هوش مصنوعی را در کسب و کار خود باز کنید. این فناوری بهبود خودکار ویدیوی هوش مصنوعی با استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت فریم به فریم ویدیوی شما، صنعت را متحول می کند.

بهبود ویدیوی خودکار ساده و بی‌درنگ
اگر می‌خواهید ویدیو را با هوش مصنوعی تقویت کنید، باید درست انجام شود. ما از بخش پیچیده مراقبت کردیم تا کسب و کار شما بتواند از یک راه حل ساده و آسان بهره مند شود.

شفاف‌سازی ویدیو به طور خودکار انجام می شود

  • با تصحیح نور و رنگ به ویدیوی خود جان ببخشید
  • رنگ را حذف کنید
  • هایلایت ها را با قدرت بازیابی کنید
  • کانتور، عمق و تن رنگ بهتری روی صورت ایجاد کنید
  • به طور واضح آسمان و شاخ و برگ را افزایش می دهد
  • یک تصحیح نوردهی استثنایی در هر ویدیویی با نور پس زمینه ارائه دهید
  • بهبود ویدیوی هوش مصنوعی را در هر مکانی پیاده سازی کنید
  • مهم نیست که در چه صنعتی هستید، کسب و کارها در مورد ویدیو یک چیز مشترک دارند: می تواند یک چالش باشد. کیفیت ویدیو تا به حال همیشه به نور وابسته بوده است.

Perfectly Clear Video یک راه حل خودکار بهبود ویدیوی هوش مصنوعی است که می تواند در هر کجا که به آن نیاز داشته باشید پیاده سازی شود. این فناوری پیشگامانه را می توان در زمان واقعی یا در ویدیوهای از پیش ضبط شده استفاده کرد. چه به دنبال بهبود کیفیت ویدیو در برنامه خود یا مستقیماً در تلفن باشید، می توانید با این تقویت کننده ویدیوی هوش مصنوعی. ما ویدیوی کاملاً شفاف را ایجاد کردیم تا بتوانید در هر کجا و به هر شکلی از ویدیو استفاده کنید.

چه چیزی بهبود ویدیوی هوش مصنوعی ما را منحصر به فرد می کند؟
سیستم تقویت کننده ویدیوی هوش مصنوعی از بهبود ویدئوهای یادگیری عمیق برای بازتولید اصلاحاتی که ویرایشگرهای دستی حرفه ای انجام داده اند استفاده می کند. فناوری هوش مصنوعی نور را تقلید می کند تا مناطق خاصی از عکس را به صورت موضعی روشن کند و اصلاحات دیگری مانند شادابی رنگ و اصلاح رنگ را اضافه می کند. سپس این اصلاحات روی ویدیو اعمال می‌شود و در نتیجه یک ویدیوی تقویت‌شده با هوش مصنوعی ایجاد می‌شود که کار حرفه‌ای را تقلید می‌کند.

خداحافظ ویرایش خسته کننده، سلام خودکار!
این فناوری برای کسب و کار شما ساخته شده است تا به مشتریان شما مجوز دهد. مصرف کنندگان دیگر نگران نحوه درجه بندی یا تنظیم رنگ نیستند - آنها فقط از نوار لغزنده یا یک دکمه خودکار استفاده می کنند. تقویت‌کننده ویدیوی هوش مصنوعی ما ساده است - ما به‌طور خودکار ویدیو را به بهترین شکل ممکن می‌کنیم.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.9 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘