دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Monodraw نسخه : 1.6.1 برای مک

نسخه : 1.6.1

Monodraw به شما امکان می‌دهد تا به راحتی هنر مبتنی بر متن را ایجاد کنید (مانند نمودارها، چیدمان‌ها، نمودارهای جریان) و به صورت بصری الگوریتم‌ها، ساختار داده‌ها، قالب‌های باینری و موارد دیگر را نمایش می‌دهید. از آنجا که متن آن فقط متن است، می‌توان آن را به راحتی تقریباً در هر نقطه جاسازی کرد.

 مستندات فنی خود را (کد، مشخصات) با درک آسان متن متنی بهبود بخشید. تجسم ساختار داده‌ها، الگوریتم‌ها و قالب‌های داده نقش مهمی در درک دارد. شما بیشتر از نوشتن کد آن را خواهید خواند، پس چرا درک آن را آسان‌تر نمی‌کنید.
به راحتی بنرهای نوشتاری را فقط با یک کلیک ایجاد کنید (نمونه‌های سفارشی نیز پشتیبانی می‌شوند). می‌توانید کادر متنی را به صورت تعاملی تغییر دهید، قلم را تغییر داده و تراز را تنظیم کنید - نیازی به ترمینال نیست.
سادگی متن ساده را با قدرت نقشه برداری ذهن ترکیب کنید.  Monodraw به شما آزادی می‌دهد تا داده‌های متنی خود را دقیقاً به روشی که می‌خواهید مدیریت کنید. متن را در هر نقطه بوم بی‌نهایت جابجا کنید - نیازی به محدود کردن ساختار خطی یک فایل متنی نیست.
آیا با بانکهای اطلاعاتی سر و کار دارید؟ سپس می‌دانید که نمودارهای رابطه موجودیت چقدر می‌توانند مفید باشند. به صورت بصری مدل داده خود را با یک نمودار ساده ER شرح دهید. Monodraw از نماد پا Crow در سه نوع مختلف متناسب با اولویت شخصی شما پشتیبانی می‌کند.
 Monodrawتوسط یک موتور متنی سفارشی CoreText طراحی شده است و به شما امکان کنترل دقیق طرح را می‌دهد. می‌توانید تراز، موقعیت، جهت رفت و برگشت خط و حرکت خط را تنظیم کنید. اضافه کردن یک مرز در اطراف متن، فقط یک کلیک فاصله دارد.
از ابزار مستطیل می‌توان برای ایجاد انواع جعبه‌هایی استفاده کرد که رایج‌ترین عنصر در هنر متن است. فقط با چند کلیک مرز یا پس زمینه را مشخص کنید. اوه، شما همچنین می‌توانید سایه‌ها اضافه کنید! نکته آخر اینکه نقاط ضمیمه سفارشی به شما کمک می‌کند خطوط خود را دقیقا در مکان مناسب بچسبانید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.12 یا بالاتر 
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘