دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Expressions نسخه : 1.3.6 برای مک

نسخه : 1.3.6

Expressions به شما امکان می دهد تا با عبارات منظم (regex) بازی کنید. فقط کافی است الگوی و متن خود را برای آزمایش آن تایپ کنید. تمام زمان تغییرات هنگام نوشتن متن یا الگوی به روز می شوند. برنامه سینتکس را برجسته می کند ، بنابراین الگو قابل خواندن و اصلاح است. اگر از subexpressions (گروه ها) استفاده می کنید ، می توانید با فشار دادن Cmd + Shift +] (یا [- برای کاهش شماره گروه هایلایت شده) آنها را برجسته کنید. اگر سینتکس regex را به خاطر نمی آورید ، کافی است Cmd + r را فشار داده یا روی دکمه در سمت بالا و راست کلیک کنید. reference sheet را دریافت خواهید کرد ، بنابراین لازم نیست همه چیز را به خاطر بسپارید.

رابط کاربری بسیار مینیمالیستی و ساده است. به طور پیش فرض رنگ همان menubar شما است ، اما همیشه می توانید به حالت تاریک یا روشن تغییر دهید (در تنظیمات برگزیده). همچنین می توانید برنامه را در حالت تمام صفحه زیبا باز کنید که وقتی می خواهید تمرکز کنید یا عبارات منظم را به افراد دیگر نشان دهید ، کامل باشد.

 

امکانات نرم افزار Expressions:


رابط کاربری کاملاً مینیمالیستی و محجوب
حالت های تاریک و سبک
برجسته سازی الگوی سینتکس
نمای تمام صفحه زیبا
برجسته سازی الگوها و text-group
پشتیبانی از تعویض بین گروه های الگو با فشار دادن Cmd + Shift (و Cmd + Shift ++)
از شر الگوهای کپی شده می توان خلاص شد ، بنابراین می توانید آنها را مستقیماً در کد خود بچسبانید (به منوی ویرایش مراجعه کنید)
گزینه "Allow whitespaces and comments" به شما امکان می دهد الگوها را به قسمتهایی تقسیم کنید ، این امر ویرایش را بسیار ساده تر می کند (به تنظیمات برگزیده مراجعه کنید)


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.12 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘