دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Data Creator نسخه : 1.9.1 برای مک

نسخه : 1.9.1

Data Creator می‌تواند جداول نمونه (ردیف‌ها و ستون ها) را به دلخواه شما ایجاد کند و آنها را با محتوای مناسب شبه تصادفی (ردیف‌های محتوا) با یک کلیک پر کند.

با بیش از 50 نوع داده مختلف می‌توانید انوع فیلدها (ستون ها) را که دوست دارید (نام حیوانات، رنگها، میوه‌ها، نام خانوادگی انگلیسی، نامهای آلمانی و غیره) و تمام مطالب را برای چند ردیف که دوست دارید در آنها پر کنید. یک کلیک

این می‌تواند به مقدار جدا شده با کاما، مقادیر جدا شده از برگه، جداول html، حتی صفحات وب آماده کلیک یا هر قالب سفارشی که دوست دارید صادر کند. در هنگام نیاز به داده‌های واقع بینانه خنثی برای نمونه سازی یا هدف آزمایشی، ایجاد کننده داده برای هر کاربر قدرت یا توسعه دهنده کار با بانک اطلاعاتی یا صفحات وب ضروری است.

از Data Creator می‌توان برای ایجاد مجموعه داده‌های کوچک یا بسیار بزرگ (هزاران و هزاران پرونده) برای نمونه سازی سریع یا تست استرس سازه‌ها و اسکریپت‌ها استفاده کرد.
با استفاده از Data Creator می‌توانید تست آزمایشی و نرم افزاری جدی را با استفاده از داده‌های واقع گرایانه و نه فقط فیلدهای متنی غیرواقعی تکراری ایجاد شده با کپی و چسباندن انجام دهید. Data Creator را می‌توان در هر زمان برای تولید داده‌های گسترده، ناهمگن و واقع بینانه برای هرگونه توسعه یا آزمایش یا هدف آزمایشی مورد استفاده قرار داد.
Data Creator برای استفاده ساده و قدرتمند است، با بیش از 50 نوع مختلف داده برای وارد کردن جداول داده‌های ایجاد شده سفارشی.

داده‌های ایجاد شده می‌توانند ناسازگار، متنوع و کاملاً واقع بینانه باشند، به واسطه یک پایگاه داده بزرگ داخلی از داده‌ها برای ایجاد مجموعه داده‌ای که در طول تظاهرات و آزمون استفاده درست به نظر می‌رسد. با استفاده از رابط بصری Mac OS X، هر کاربر Mac قادر به استفاده از اولین راه اندازی است.

ایجاد داده سریع است، با یک کلیک می‌توانید هزاران و هزار ردیف داده ایجاد کنید
به سرعت به شما امکان می‌دهد داده‌ها را به لطف یک رابط نسل جدید مشاهده و تغییر دهید
سریع به شما امکان می‌دهد تا از داده‌ها استفاده کنید، از یک حالت رابط صادرات هنری با ویژگی‌های عالی استفاده می‌کند.
این امکان را به شما می‌دهد که در کدام قالب برای صادرات انتخاب کنید.
حتی می‌تواند صفحات وب را با فرمت html آماده استفاده صادر کند یکی از بزرگترین ویژگی Data Creator صادرات سفارشی است که به شما امکان می‌دهد فرمت مورد استفاده برای صادرات را با جزئیات کامل مشخص کنید.
می توانید کد را برای جاسازی در شروع و انتهای پرونده، در شروع و پایان هر ضبط، قبل و بعد از هر فیلد و برچسب مشخص کنید تا از آن به عنوان جداکننده فیلد استفاده شود. می‌توانید نام زمینه را به عنوان ردیف اول و سایر جزئیات مشخص کنید یا خیر


  • Various optimizations

  • OS X 10.10 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘