دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Aiseesoft Mac FoneTrans نسخه : 9.1.50 برای مک

نسخه : 9.1.50

این نرم افزار انتقال و مدیریت Mac iOS می‌تواند پرونده‌ها را بین دستگاه‌های Mac و iOS انتقال دهد.  

انتقال موسیقی، عکس، فیلم و مخاطبین از Mac به iPhone / iPad / iPod
موسیقی، عکس، مخاطبین، لیست پخش و آلبوم‌ها را از دستگاه iOS به Mac وارد کنید
تهیه نسخه پشتیبان از پرونده‌های iPhone / iPad / iPod به iTunes
پرونده‌های چندرسانه‌ای، لیست پخش، آلبوم‌ها و مخاطبین را از یک iDevice به دیگری انتقال دهید
موسیقی، عکس، پیام، مخاطب و غیره را مدیریت کنید.
سازگار با iOS 8، iTunes 12

انتقال فایل‌ها از Mac به iPhone / iPad / iPod با یک کلیک

شما برخی از موسیقی، فیلم‌ها یا کلیپ‌های ویدئویی مورد علاقه خود را بارگیری کرده‌اید و اکنون می‌خواهید از آنها در iPhone، iPad یا iPod touch خود لذت ببرید، اما نمی‌توانید برای انجام این کار به iTunes اعتماد کنید. مهمتر از همه، پرونده‌ها از بین می‌روند. Mac FoneTrans - انتقال ایمن پرونده iOS برای Mac - با انتقال ویدیوها، موسیقی، عکس‌ها و سایر فایلهای چندرسانه‌ای از Mac به iPhone، iPad و iPod با یک کلیک ساده شما را از طریق این فرآیند عبور می‌دهد. آیا پرونده توسط دستگاه پشتیبانی نمی‌شود؟ مشکلی نیست! این ابزار مدیریت iOS به راحتی تمام پرونده‌های شما را به فرمت صحیح برای شما تبدیل می‌کند.

فایلهای iPhone / iPad / iPod را برای تهیه نسخه پشتیبان، اشتراک گذاری و مدیریت به Mac وارد کنید

اگر می‌خواهید از عکس‌هایی که در iPhone خود تهیه کرده‌اید، پشتیبان تهیه کنید، فیلم‌های iPad را در Mac تماشا کنید، یا فایل‌های موسیقی را در iPod Touch خود مدیریت کنید، به یک برنامه انتقال اطلاعات حرفه‌ای iOS - Mac FoneTrans نیاز دارید. این امکان را به شما می‌دهد تا موسیقی، فیلم، عکس، آلبوم، لیست پخش و سایر پرونده‌ها را از دستگاه‌های iOS به Mac منتقل کنید. پس از آن، می‌توانید این فایلها را در Mac خود پشتیبان تهیه کنید، تا بتوانید به راحتی آنها را مدیریت و به اشتراک بگذارید.

پرونده‌های iPhone / iPad / iPod را به دستگاه iOS دیگری در Mac منتقل کنید

Mac FoneTrans انتقال فایلها بین دستگاههای مختلف iOS را آسان می‌کند. می‌توانید مخاطبین، عکس‌ها، موسیقی و حتی داده‌های برنامه را به iPad، iPod یا آی فون دیگری منتقل کنید. این امر باعث انتقال و به اشتراک گذاری مستقیم پرونده شما در iOS می‌شود. و وقتی iPhone را تغییر می‌دهید، می‌توانید از آن برای همگام سازی مخاطبین با آیفون جدید استفاده کنید.

هنگامی که فایل‌های iOS را در iDevice خود با iTunes همگام می‌کنید، فایل‌های اصلی رونویسی می‌شوند و جدیدترین پرونده‌ها جایگزین می‌شوند. بنابراین، اگر مستقیماً با iTunes همگام شوید، برخی از فایلهای مهم iOS از بین می‌روند. برای جلوگیری از این نوع از بین رفتن داده‌های iOS، این انتقال پرونده Mac Mac شما را قادر می‌سازد ضمن شناسایی فایل‌های تکراری، به موسیقی، فیلم‌ها، عکس‌ها، لیست‌های پخش و غیره به iTunes وارد کنید به iTunes هنگام انتقال فایل‌های کپی برداری، زیرا موارد جدید را به کتابخانه iTunes شما منتقل می‌کند.

موسیقی، عکس، پیام، مخاطب و غیره را در دستگاه خود بهتر مدیریت کنید

به عنوان یک مدیریت فایل حرفه‌ای iOS برای Mac، Mac FoneTrans به شما امکان می‌دهد تا به راحتی فایل‌های لمسی آیفون، آی پد و آی پاد لمسی را در مک خود مدیریت کنید.

آهنگ‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، پیام‌ها و مخاطبین را به صورت دسته‌ای حذف کنید
یک آلبوم جدید بسازید و به آن عکس اضافه کنید
یک لیست پخش جدید ایجاد کنید و آهنگ‌هایی را به آن اضافه کنید
آلبوم‌ها و لیست‌های پخش را حذف کنید
ویرایش و ادغام مخاطبین
پیام‌ها را با فرمت اکسل، متن یا html ذخیره کنید


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘