دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Micro Snitch نسخه : 1.5.1 برای مک

نسخه : 1.5.1

با داشتن نرم افزار Micro Snitch دیگر نگران ضبط شدن صدا یا روشن بودن وب کم خود نباشید. این نرم افزار نواری بسیار کوچک در دسکتاپ شما ایجاد می کند و به شما فعالیت های میکروفن و دوربین را گزارش می دهد که شمارا از هرگونه سو استفاده و جاسوسی در امان نگه می دارد. 

شاید چراغ دوربین شما روشن باشد اما هنگامی که از رایانه خود فاصله دارید چطور؟ و برای میکروفون هیچ نشانه ای از روشن بودن آن وجود ندارد حتی اگر درست جلوی رایانه خود نشسته باشید.

با Micro Snitch همیشه می دانید که کدام یک از برنامه ها از میکروفون استفاده می کنند و به شما کمک می کند تا فعالیت های مشکوک را پیدا کنید.

امکانات نرم افزار:

Menu Bar Icon: تمامی فعالیت های میکروفون و دوربین را نشان می دهد همچنین لیستی از دستگاه های صوتی و تصویری متصل را نشان می دهد.

Overlay: زمانی که میکروفون و دوربین روشن هستند به شما کمک می کند که مشاهده فعالیت را از دست ندهید حتی اگر نوار منو قابل مشاهده نباشد.

Logging : هیچگاه فعالیت های دوربین و میکروفون را از دست نخواهید داد حتی اگر از مک بوک خود دور باشید. هر اتفاقی به صورت یک گزارش برای شما ذخیره می شود که می توانید همه آن ها را مشاهده کنید .

Micro Snitch  با رایانه های مختلف مک و دستگاه های صوتی تصویری مورد آزمایش قرار گرفته است و بخش زیادی از محدودیت ها مشخص شده اند. 


  • We’ve added a workaround for a bug of macOS Monterey on Apple Silicon Macs, where the system sometimes falsely reports the camera as being active for a short moment (FB9878206).
 

  • OS X 10.11 به بعد 
  • پشتیبانی از پردازنده Apple Silicon یا Interl
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘