دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Noir نسخه : 2022.1.5 برای مک

نسخه : 2022.1.5

Noir یک افزونه سافاری است که به طور خودکار حالت تاریک را به هر وب سایتی که بازدید می کنید اضافه می کند.

وبگردی در شب را بسیار بهتر می کند. با Noir، دیگر هرگز توسط وب سایت های درخشان کور نخواهید شد.

و نتایج نیز عالی به نظر می رسند. Noir برای هر وب سایتی که بازدید می کنید یک سبک تاریک سفارشی ایجاد می کند، بر اساس رنگ هایی که در یک صفحه استفاده می شود. شما حتی متوجه این اتفاق در پس‌زمینه نمی‌شوید - به همین سرعت است - اما مطمئناً از نتیجه نهایی قدردانی خواهید کرد: یک حالت تاریک زیبا که برای هر وب‌سایت طراحی شده است، جایی که کنتراست حفظ می‌شود و هایلایت‌ها همچنان ظاهر می‌شوند.

Noir با هر وب سایتی که در Safari بازدید می کنید، به طور خودکار کار می کند. به‌طور پیش‌فرض، Noir به حالت تاریک دستگاه شما مرتبط است، بنابراین وب‌سایت‌ها فقط زمانی تاریک می‌شوند که شما بخواهید. اما شما به راحتی می توانید این را به دلخواه شخصی سازی کنید، حتی در هر وب سایت. فقط می خواهید از Noir فقط در چند وب سایت خاص استفاده کنید؟ مطمئنا! Noir را در برخی از وب سایت ها غیرفعال کنید؟ مشکلی نیست!

این برنامه در دستگاه شما احساس راحتی می کند. این یک افزونه سافاری است، به این معنی که هر بار که صفحه جدیدی را بارگذاری می کنید، نیازی به فعال کردن دستی آن نیست. این برنامه همچنین به شدت با ویژگی های سیستم مانند Shortcuts ادغام می شود تا Noir را به طور کامل در تمام گردش های کاری شما یکپارچه کند. و تنظیمات شما به طور خودکار با همه دستگاه های شما با استفاده از iCloud همگام سازی می شود.

و به همان اندازه مهم، Noir حریم خصوصی شما را جدی می گیرد: هیچ یک از داده های مرور شما را جمع آوری نمی کند.

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 12.0 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘