دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Export for iTunes نسخه : 3.1.81 برای مک

نسخه : 3.1.81

Export for iTunes این امکان را برای شما فراهم می کند که  لیست‌های پخش و آلبوم‌های خود را از iTunes به هر پوشه داخلی، حافظه خارجی، کارت SD یا درایو USB ارسال کنید! با Export for iTunes می‌توانید لیست‌های پخش خود را به راحتی به استریوی ماشین یا هر دستگاه پخش رسانه‌ای دیگر منتقل کنید.

برای سازگاری با اکثر سیستم‌های صوتی، پرونده‌های aac / m4a را به mp3 تبدیل کنید.

برنامه فایل‌های موسیقی لیست‌های پخش و آلبوم‌های شما را به پوشه‌ها تبدیل، کپی و سازماندهی می‌کند و پرونده m3u را ایجاد می‌کند که به شما امکان می‌دهد لیست پخش خود را در هر پخش کننده رسانه پخش کنید.

برای هر آلبوم، می‌توانید یک  تصویر با آثار هنری آلبوم درج کنید. می‌توانید هرکدام یک از لیست‌های پخش یا آلبوم‌های خود را که می‌خواهید صادر کنید مرور کنید و انتخاب کنید. بدون باز کردن برنامه iTunes، تمام آهنگ‌های پخش / آلبوم را با فوق داده‌های خود مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید لیست آهنگ را از هر آلبوم یا لیست پخش به Excel ارسال کنید، بنابراین می‌توانید یک فایل با اطلاعات کامل در مورد تمام موسیقی iTunes خود ایجاد کنید. این برنامه  به شما امکان پیش نمایش و ارسال داده مانند: عنوان، هنرمند، زمان، آلبوم، ژانر، مسیر پرونده، Kind و Bitrate را می‌دهد. 


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.9 به بعد
  • پشتیبانی از Apple Silicon
 
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘