دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Adobe Substance 3D Sampler نسخه : 3.3.1 برای مک

نسخه : 3.3.1

Substance 3D Sampler یکی دیگر از شاهکار های شرکت Adobe که در قلب گردش کار سه بعدی شما قرار دارد و به شما امکان می دهد مجموعه های متریال را با تنظیم و مخلوط کردن متریال موجود یا استخراج متریال جدید از اسکن ها (تصاویر تک یا چندتایی) ایجاد و تکرار کنید به راحتی یک تصویر واقعی را به یک سطح فوتورئالیستی یا محیط HDR تبدیل کنید.

تبدیل تصاویر دنیای واقعی به مواد سه بعدی.
به راحتی یک عکس را به عنوان وارد مرجع کنید و آن را به یک متریال سه بعدی با کیفیت بالا با ویژگی های ارائه شده توسط Adobe Sensei تبدیل کنید. کاملاً با سطح واقعی اصلی مطابقت داشته و از عکس های خود متریال کاشی‌های(تایل‌ها) یکپارچه ایجاد کنید.

متریال‌ها را با هم ترکیب و مخلوط کنید.
چندین متریال و فیلترهای پارامتریک را برای ایجاد سطوح پیشرفته تر ترکیب و ادغام کنید. به هزاران متریال در Substance 3D Assets و Substance 3D Community Assets دسترسی داشته باشید. امکانات این برنامه بی پایان هستند.

یک کتابخانه محتوای گسترده برای شروع.
تصویر خود را بکشید و رها کنید، چند فیلتر از پیش ساخته شده اضافه کنید و voila - کتابخانه ای از ژنراتورها، فیلترها و افکت های یک کلیک به شما امکان می دهد به سرعت آزمایش کنید و تنها با چند کلیک به نتیجه برسید. asset های خود را مستقیماً به Substance 3D Painter و Stager ارسال کنید.

قلب گردش کار سه بعدی شما.
از ژنراتورها و فیلترهای Designer استفاده کنید، محیط‌های نور مرکب برای Stager، یا متریال و نورها را برای Painter ارسال کنید. حتی می توانید ورودی های 2 بعدی خود را مستقیماً در Adobe Photoshop ویرایش کنید. از بین انواع پیش تنظیم صادراتی برای همه برنامه های سه بعدی اصلی انتخاب و استفاده کنید.

پردازش اسکن مبتنی بر هوش مصنوعی
ویژگی Image to Material سایه ها را حذف می کند و نقشه های albedo، ناهمواری، نرمال و جابجایی را با دقتی بی نظیر ایجاد می کند.

ایجاد IBL
نورهای محیط HDR را در زمان واقعی از تصاویر 360 درجه ایجاد کنید. آنها را با جلوه های پارامتریک یا حتی نورهای دیگر غنی و ویرایش کنید.

ویرایش در فتوشاپ
هر تصویر ورودی را به فتوشاپ ارسال کنید و از مجموعه ابزار ویرایش تصویر گسترده آن با بازخورد مستقیم در Sampler استفاده کنید.

اطلس اسپلتر
برگ ها، سنگریزه ها و موارد دیگر را روی متریال خود پخش کنید. از میان مجموعه وسیعی از اطلس های ساخته شده توسط تیم متخصصان سه بعدی ما، انتخاب کنید یا از محتوای اسکن شده خود استفاده کنید.

افکت‌های پارامتریک
فیلترها را اضافه کنید. اثرات هوازدگی و طبیعی مانند خزه، برف، آب یا خاک را با مواد موجود ترکیب کنید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.15 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘