describe image content

دانلود نرم افزار Matlab نسخه : v9.12.0.1956245 Update 2 برای مک

نسخه : v9.12.0.1956245 Update 2

نسخه جدید نرم افزار متلب Mathworks Matlab برای مک منتشر شد! 

 

نرم افزار Matlab یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای مهندسی و ریاضی است. به طوری که امروزه به عنوان ابزاری استاندارد مورد استفاده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی قرار میگیرد.

 

بر خلاف برخی تصورات، نرم افزار مطلب فقط ابزاری برای حل معادلات ریاضی و یا رسم نمودار نیست. بلکه برای انجام محاسبات مختلف فنی و صنعتی نیز میتوان از آن استفاده کرد.

 

برای انجام محاسبات مورد نظر خود با نرم افزارMatlab ، میتوانید به راحتی از ابزارهای کدنویسی آن کمک بگیرید. کدنویسی در نرم افزار مطلب در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار ساده تر بوده و با کمی تمرین و تلاش قابل انجام است.

 

شاید در نرم افزار های متلب با دیدن نسخه های a و b این سوال برایتان پیش بیاید که این دو نسخه چه تفاوتی با یکدیگر دارند. شرکت سازنده در طول یکسال 2 نسخه از نرم افزار را ارائه میدهد و نسخه a را در 6 ماهه نخست سال و نسخه b را در 6 ماهه دوم سال ارائه میدهد.

 

ویژگی های کلیدی دانلود نرم افزار متلب Mathworks MATLAB:

۱- ویژگی منحصر به فرد ماتریسی مهمترین ویژگی آن است که اسم آن از ماتریس گرفته شده است ( آزمایشگاه ماتریس Matrix Laboratory )

تعریف ماتریس در مطلب بسیار راحتر از سایر زبانها است. تصور کنید ماتریس n×n×n×… با این ابعاد که اندازه آن به صورت شناور باشد وبه طور دلخواه، همچنین با توجه به اینکه بیشتر محاسبات مهندسی به صورت ماتریستی انجام می شود داشتن قابلیتهای خاص در این مورد مانند ترانهاده، معکوس، دترمینال قطری کردن، بالا مثلثی و… یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد مطلب است.

۲- استفاده از تجربیات وزحمات کسانی که با مطلب کار می کنند به این ترتیب که هر کسی در هر زمینه ای با مطلب کاری انجام داده باشدشرکت سازنده مطلب آنها را در نسخه های بعدی اضافه می کند بنابراین برنامه نوشتن با چنین زبانی خیلی راحت می باشد زیرا بسیاری از توابع مورد نظر ما توسط دیگران آماده شده فقط کافی است بتوانیم آنرا از لیست توابع مطلب پیدا کرده از آن برنامه استفاده کنیم. که خود باعث صرفه جویی در وقت وبالا رفتن دقت کار می شود.

۳- سازگاری با زبانهای برنامه نویسی دیگر: می توان توابعی که با زبانی دیگر مثل زبانC نوشته شده باشد را دقیقا در محیطمطلب بکار برد یا برنامه های مطلب را به کد زبان C تبدیل کنبم وآن را در محیط استفاده نماییم.

۴- تنوع زمینه هایی که مطلب به آنها پرداخته است مثلا مخابرات، کنترل، فازی، پردازش تصویر وصوت، معادلات دیفرانسیل جزئی، شبکه عصبی، سیستم های قدرت، ریاضیات، بانک اطلاعاتی، سیستم های هیبریدو…

 


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.14 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘