دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Brightly Pro نسخه : 2.1.4 برای مک

نسخه : 2.1.4

Brightly PRO – به‌طور خودکار عکس‌ها و ویدیوهای خود را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارند روشن کنید.

با یک نوار لغزنده، Brightly Pro به‌طور تطبیقی ​​عکس‌های شما را فوراً روشن می‌کند تا جزئیات پنهان را نمایان کند و در عین حال تعادل دلپذیری بین نور و تاریکی را بدون نوردهی بیش از حد مناطقی که از قبل روشن شده‌اند، حفظ کند. Brightly Pro همچنین هنگام اعمال تغییرات نور به آرامی در طول زمان، ویدیوها را روشن می کند.

Brightly Pro برای macOS Monterey با یک رابط بصری طراحی شده است که تمام ویژگی‌های ویرایش عکس را دارد که انتظار دارید عکس‌ها و ویدیوهای شما را در بهترین نور نشان دهند، و به‌طور بومی روی مک‌های مجهز به تراشه Apple M1 اجرا می‌شود. ویرایش خود را با ویژگی های حرفه ای ضروری مانند عکس های RAW و ویدیوی 4K به سطح بالاتری ببرید.

نوار جادویی
هنگام گرفتن عکس، چالش‌های نوری زیادی وجود دارد که اغلب خارج از کنترل فرد است: نور کم یا ناهموار، نوردهی ناکافی، سوژه‌های دارای نور پس‌زمینه، برخی از سوژه‌ها سایه‌دار هستند و برخی دیگر نه. از آنجایی که الگوریتم پردازش تصویر آن از مناطق تاریک و روشن یک عکس و نحوه تعامل آنها با یکدیگر آگاه است، Brightly Pro می‌تواند با این چالش‌ها در جایی که برنامه‌های سنتی ویرایش عکس کوتاهی می‌کنند، مقابله کند. نه تنها نواحی تاریک روشن می شوند، بلکه جزئیات و کنتراست آنها نیز افزایش می یابد. مناطقی که از قبل روشن شده اند بیش از حد نوردهی نمی شوند و به طور یکپارچه با مناطق تاریک ترکیب می شوند. نتیجه یک تصویر دلپذیر و طبیعی است.
همه این محاسبات تنها در یک نوار لغزنده ترکیب می شوند: نوار جادویی. این ساده، سریع و شهودی است. با استفاده از آن، می‌توانید به سرعت با یک کلیک ماوس، نور عکس‌ها و ویدیوهای خود را اصلاح کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید و به ویرایش بسیار کمتری نسبت به برنامه‌های معمولی ویرایش عکس نیاز داشته باشید.

ویدئو و عکس های زنده
برخلاف سایر برنامه‌های عکاسی در نور کم، Brightly Pro روی ویدیوها از جمله ویدیوهای 4K، Slo-mo و Time-lapse کار می‌کند. Live Photos نیز پشتیبانی می شود. الگوریتم‌های مخصوص ویدیو به‌صورت پویا ویدیوی شما را سبک می‌کنند و این تغییرات را در طول زمان هموار می‌کنند تا ویدیوهای شما بدون توجه به تغییرات شرایط نوری عالی به نظر برسید.

تصاویر رنگی خام و گسترده
Brightly Pro از خواندن عکس‌های RAW، Apple ProRAW و عکس‌های رنگی گسترده پشتیبانی می‌کند و این عکس‌ها را با دقت بالایی پردازش می‌کند و آن را برای گردش‌های کاری حرفه‌ای مناسب می‌کند. نتایج را می توان به صورت JPEG و PNG و TIFF بدون اتلاف ذخیره کرد.

تنظیمات
Brightly Pro بیش از دوجین تنظیم برای تنظیم دقیق نتایج نوار جادویی دارد. برخی از آنها را از یک برنامه عکس انتظار دارید، در حالی که برخی دیگر به طور خاص برای Brightly Pro طراحی شده اند. برلیانس در صورت نیاز بدون نوردهی بیش از حد روشنایی را افزایش می دهد. ساختار جزئیات محلی را بهبود می بخشد، اما بیشتر در مناطق تاریک تر از مناطق روشن تر. تعادل رنگ سفید یک کنترل دو بخشی است که برای حذف رنگ های داخلی و خارجی کالیبره شده است. تاری سطح فوراً مناطق بزرگ را صاف می کند و لبه ها را حفظ می کند.

بیشتر عکس بگیرید
سایر برنامه‌های عکاسی در نور کم به زمان‌های نوردهی طولانی و/یا نوردهی‌های متعدد از صحنه و یک دست ثابت یا دوربین در موقعیت ثابت نیاز دارند. اشیایی که در طول نوردهی در حال حرکت هستند تاری ایجاد می‌کنند و ویدیو امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این، این برنامه‌ها نمی‌توانند عکس‌های موجود در آلبوم شما را بهبود بخشند. اینجاست که Brightly Pro برتری می یابد.
چه عکس باشد چه ویدیو، Brightly Pro به شما امکان می دهد خود به خود باشید و لحظه را ثبت کنید، و این آزادی را به شما می دهد تا بعداً نور را تنظیم کنید. این همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا جان تازه‌ای به عکس‌ها و ویدیوهای آلبوم خود بدهید که زمانی غیرقابل استفاده بودند.
موتور عکاسی محاسباتی Brightly Pro علم بینایی کامپیوتر، نحوه دیدن نور، رنگ و کنتراست چشم را با هنر عکاسی ترکیب می کند تا عکس ها را به طور هماهنگ بازیابی کند.
Brightly Pro یک افزودنی عالی به جعبه ابزار هر عکاس حرفه ای است.
پردازش دسته ای
با روشن کردن سریع گروه های بزرگ عکس ها به طور همزمان در زمان صرفه جویی کنید.

ساخته شده برای مک
Brightly Pro از ابتدا برای macOS طراحی شده است. در macOS Monterey عالی به نظر می رسد، به طور یکپارچه با برنامه و دوربین Photos یکپارچه شده است، از حالت تاریک پشتیبانی می کند، از فلز برای افزایش کارایی استفاده می کند و برای تراشه Apple M1 بهینه شده است.

 

  • Bug fixes and other improvements
 

  • macOS 10.15 به بعد
  • پشتیبانی از M1

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘