دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار WidsMob HDR نسخه : 3.15 برای مک

نسخه : 3.15

WidsMob HDR نتایج بهینه HDR را برای بهتر کردن عکس‌ها به عنوان دید چشم فراهم می‌کند. همچنین پیش نمایش زنده با وضوح کامل عکس‌های HDR را فراهم می‌کند.

عکسهای HDR را با استفاده از پارامترهای نقشه برداری از تن مانند طول و اشباع تن، سفارشی کنید. مدیریت رنگ برای روشنایی، اشباع و کنتراست نیز پشتیبانی می‌شود. تنظیم پارامترها برای یافتن بهترین نتایج در دامنه پویا بسیار آسان است. پشتیبانی از هر دو فرمت JPEG و RAW توسط اکثر انواع دوربین‌های DSLR یا تلفن‌های هوشمند.  

فایل‌ها را با کیفیت بالا و بدون تغییر اضافی در پرونده‌های JPEG، PNG و TIFF ذخیره کنید. به طور خودکار تصاویر را برای عکس‌های دستی تراز کنید، که ممکن است دچار نقصان شود. سرکوب شبح برای ایجاد تصاویر HDR برای جابجایی اشیاء مانند اتومبیل، ابر، مردم و موارد دیگر. همیشه با الگوریتم برتر نتیجه مطلوب را به دست می‌آورد.

WidsMob HDR همچنین برخی از پیش فرض‌ها یا جلوه‌های پیش فرض را برای تقویت جلوه‌های HDR فراهم می‌کند. این اثرات HDR سیاه و سفید و همچنین جلوه‌های HDR هنرمند را فراهم می‌کند. برای جلوه‌های بیشتر WidsMob HDR، فقط کافی است برنامه را برای به روز رسانی رایگان در نظر بگیرید.


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.11 به بعد

 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘