دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار WidsMob Montage نسخه : 1.21 برای مک

نسخه : 1.21

آیا پوستری برای فعالیت ها، طراحی مونتاژ شکل برای جشن تولد درست می کنید؟ WidsMob Montage باید یک مونتاژساز عالی باشد تا همه چیز را به عکس های موزاییکی خیره کننده تبدیل کند. این یک فتومونتاژ ساز همه کاره است که می تواند موزاییک عکس خیره کننده ای با هزاران تصویر با وضوح بالا ایجاد کند.

WidsMob Montage همه چیز را به عکس های موزاییکی تبدیل می کند. شما می توانید JPEG و PNG را به موزاییک تنظیم کنید، این برنامه از موزاییک عکس، موزاییک کاشی، موزاییک شکل و سایر انواع موزاییک عکس پشتیبانی می کند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید مونتاژ عکس را مطابق با هر الگوی طراحی کنید.

چه نیاز به اضافه کردن قاب‌های خاص به موزاییک داشته باشید یا از حالت‌های مختلف موزاییک استفاده کنید، می‌توانید فریم‌های مختلفی را برای خاص کردن عکس موزاییکی انتخاب کنید. هر دو حالت کاشی و حالت interlace توسط برنامه پشتیبانی می شوند، شما می توانید به راحتی جلوه مورد نظر را دریافت کنید.

در مورد خروجی موزاییک عکس چطور؟ این برنامه می‌تواند بیش از 200 کاشی موزاییک را در یک نتیجه خیره‌کننده ترکیب کند، عرض تا 16000 پیکسل با ارتفاع پیکسل نامحدود برای عکس‌های مونتاژی، عکس موزاییکی یا کلاژ عکس را می‌توان برای نقاشی دیواری، بنر، دسکتاپ یا حتی کاغذ دیواری استفاده کرد.

این برنامه حداقل رنگ بندی را برای مطابقت نزدیک با تصویر اصلی و قرار دادن مناسب تصاویر کاشی برای ارائه نتیجه بهینه اعمال می کند. و همچنین می توانید مطابقت رنگ را حذف کنید تا یک مونتاژ شکل با هر رنگی داشته باشید.


  • Improve performance
 

  • macOS 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘