دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار eBookBinder نسخه : 1.12.0 برای مک

نسخه : 1.12.0

eBookBinder ابزاری فوق العاده آسان برای ایجاد کتاب های الکترونیکی خود با استفاده از اسناد موجود است. هنگام کامپایل پروژه کتاب خود، eBookBinder یک فایل epub ایجاد می کند. فقط سه مرحله اصلی برای کتاب الکترونیکی شما وجود دارد:

مشخصات کتاب را وارد کنید نام کتاب و نویسنده آن، اضافه کردن تصویر برای جلد کتاب، صفحه وب ناشر و سایر مشخصات را می توان وارد کرد. نیازی به پر کردن تمام فیلدها نیست، حداقل باید یک نام برای کتاب خود وارد کنید.
فایل های متنی را به عنوان فصل به پروژه کتاب خود اضافه کنید. هر فایل متنی که به eBookBinder اضافه می کنید به عنوان یک فصل در نظر گرفته می شود. فصل های خود را نامی بگذارید و آنها را در هر بار کشیدن و رها کردن به دنباله فصل های مورد نظر خود ترتیب دهید.
کتاب الکترونیکی خود را ایجاد کنید فقط دکمه "Bind Book" را فشار دهید و eBookBinder کتاب الکترونیکی را برای شما کامپایل می کند.  به همین سادگی!


New:

  • New internal markup interpreter with improvements for all Markup languages supported by eBookBinder

Improvements:

  • Internal adjustments to improve the chapter read-in process
  • Improvements when adding chapters via drag'n drop

  • macOS 10.10 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘