دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار InstaGrid نسخه : 3.2 برای مک

نسخه : 3.2

InstantGrid یک ابزار ویرایش تصویر سریع و قدرتمند برای رسانه‌های اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد که تنها با چند ضربه، تصاویر خود را تصحیح و افکت اضافه کنید.

InstantGrid تعدادی ابزار برای انتخاب دارد، از جمله Grid، Panorama، Rotate و Watermark.

ابزار Grid راهی سریع و آسان برای ایجاد عکس‌های شبکه‌ای از عکس‌های خود در 3 مرحله است.

فقط یک عکس آپلود کنید
یکی از سه حالت شبکه - 3x1.3x2 یا 3x3 را انتخاب کنید
عکس خود را به موقعیتی که دوست دارید انتقال دهید کنید و در آخر عکس ها  را ذخیره کنید، سپس می‌توانید عکس‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنید و عکس‌های زیبای خود را به صورت تمام صفحه نمایش دهید.

ابزار پانوراما به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های پانوراما خود را به 3 تصویر برش دهید، آماده آپلود در رسانه‌های اجتماعی و به شما این امکان را می‌دهد که در پانورامای خود با شکوه کامل آن را بکشید.

ابزار واترمارک به شما امکان می‌دهد یک تصویر واترمارک سفارشی آپلود کنید و با چند ضربه آن را به عکس‌های رسانه‌های اجتماعی خود اضافه کنید. با شبکه 9 موقعیت و گزینه‌های اندازه 3، اضافه کردن امضای خود به عکس‌های خود آسان‌تر نیست!


  • New App Icon.
  • Minor background improvements.

  • macOS 10.15 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘