دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Adobe Character Animator نسخه : 2022 v22.3 برای مک

نسخه : 2022 v22.3

Adobe Character Animator CC یک محصول نرم افزاری کاربردی برای دسک تاپ است که ترکیبی از حرکت زنده را با یک سیستم ضبط چند آهنگ برای کنترل عروسک‌های 2 لایه شده در Photoshop یا Illustrator ترکیب می‌کند. از سال 2015 با Adobe After Effects  به طور خودکار با نصب شده است و همچنین به عنوان یک برنامه مستقل در دسترس است که می‌توانید جداگانه آن را بارگیری کنید. برای تولید هر دو انیمیشن زنده و غیر زنده استفاده می‌شود.

شخصیت‌های انیماتور مستندات لایه باز فتوشاپ و ایلوستریتور را به عروسکهایی که دارای رفتارهایی هستند اعمال می‌کند. عروسک‌ها سپس در یک صحنه قرار می‌گیرند که می‌توانید در پنل صحنه و پنل گاهشمار مشاهده کنید. تقلب در پانل Puppet تنظیم شده است، اگرچه تقلب‌های اساسی بر اساس اسامی لایه‌های خاص مانند Right ابرو و لبخند کاملاً اتوماتیک است. ویژگی‌های عناصر انتخاب شده را می‌توان در پانل Properties از جمله پارامترهای رفتار بررسی و تغییر داد. ورودی‌های زنده شامل یک وب کم (برای ردیابی چهره)، میکروفون (برای همگام سازی لب زنده)، صفحه کلید (برای ایجاد لایه‌ها برای پنهان کردن / نشان دادن)، ماوس (برای پیچیدن دسته‌های خاص).

خروجی نهایی یک صحنه می‌تواند به دنباله‌ای از پرونده‌های PNG و یک فایل WAV یا هر قالب ویدیویی که توسط Adobe Media Encoder پشتیبانی می‌شود، صادر شود. خروجی زنده را می‌توان از طریق پروتکل سیفون (فقط مک) به برنامه‌های دیگر در حال اجرا در همان دستگاه ارسال کرد. صحنه‌ها همچنین می‌توانند مستقیماً در After Effects و Premiere Pro با استفاده از Dynamic Link برای جلوگیری از ارائه، به صورت مستقیم حذف شوند.


برای دیدن لیست تغییرات اینجا کلیک کنید.

 

  • OS X 10.15 به بعد

 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘