دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار KeePassXC نسخه : 2.7.0 برای مک

نسخه : 2.7.0

KeePassXC یک fork جامع از KeePassX است، یک درگاه کراس پلت فرم بومی KeePass Password Safe، با هدف گسترش و بهبود آن با ویژگی‌های جدید و رفع اشکالات برای تهیه یک رمز عبور پر از ویژگی، کاملاً متقابل و رمزعبور منبع باز مدرن مدیر.

امکانات:

رمزگذاری شده - پایگاه داده کامل همیشه با الگوریتم رمزگذاری AES استاندارد (alias Rijndael) با استفاده از یک کلید 256 بیتی رمزگذاری می‌شود.

KeePassXC از یک فرمت پایگاه داده استفاده می‌کند که با رمز عبور KeePass Safe سازگار است. کیف پول شما به صورت آفلاین کار می‌کند و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.

Cross-Platform - KeePassXC یک چنگال جامعه از KeePassX است، بندر متقابل KeePass برای ویندوز. هر ویژگی به صورت کراس پلتفرمی کار می‌کند و کاملاً بر روی چندین سیستم مورد آزمایش قرار گرفت تا در هر سیستم عامل پشتیبانی شده، از نظر ظاهری و احساس مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این نسخه شامل ویژگی خودکار است.

منبع آزاد - کد منبع کامل با توجه به مجوز عمومی GNU عمومی منتشر می‌شود. ما منبع باز را به عنوان یک پیش نیاز اساسی برای هر محصول نرم افزاری با اهمیت امنیتی می‌بینیم. به همین دلیل، KeePassXC مانند آزادی (و در آبجو) همیشه آزاد خواهد بود. مشارکت‌های همه خوش آمدید!


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS X 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘